★ Ut och in



Kenzie och Prinsen



Pose by Kenzie (lät som ett varumärke?) haha



Världens underbaraste Sofija



Fitri, du är så fräsch! Spy tunga...



Och den bästa av världar.

Vad vore jag utan dig? Min älskade William.Skit ungen som jag vill stoppa i soptunnan varje morgon innan dagis för att du jävlas med din stackars mamma. Hoppas att du får ett syskon någon dag...Tyvärr känns det helt jävla omöjligt. Jag är så bitter och förtvivlad så jag ibland inte vet var jag ska ta vägen.
TACK och lov för mina underbara vänner som lyssnar och stöttar. När ni pratar om det med mig och frågar hur jag mår så betyder det mer än ni tror. Och lilla PluttFia som kollat upp äggdonation. Vad kan jag säga?
Jag älskar varenda en av er och ni vet precis vilka ni är =)

Tack för att ni finns i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Sofija

Älskar dig också snuttfis men det var för förjävla ful bild du la ut på mig. Jag kommer att hämas, var så säker:)



Puss

2009-09-08 @ 12:07:35
URL: http://metrobloggen.se/sofija
Postat av: Fitri

Jag håller med Sofija, din bajskorv...jag kommer oxå att hämnas!! Ser ju ut som en spyfluga med ADHD..



Snopp..

2009-09-08 @ 18:14:51
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0