★ Höstmys

Halsbrännan håller i sig. Direkt efter en måltid så bränner det skönt i halsen. Tycker att magen borde ha vant sig vid LCHF dieten men det verkar inte så. Frågan är bara hur länge jag pallar att ha det så här. Trivs bra med att äta mycket fett för jag håller mig mätt genom dagen. Inte samma hungerkänslor som föut. Men denna halsbränna och illamående mage är ingen höjdare.

Varit på Ikea idag, shoppat loss med alldeles för mycket pengar och är arg på migsjälv men nu är det försent. Har bara mig själv att skylla. Men måste medge att ångesten inte är liten.



Fin lykta, ska inhandla 2 till. Har ju så lång fönsterbräda.


Satt upp en hylla i sovrummet. Den ser sned ut på bilden men vattenpasset motbevisar det ;)


Nya gardiner

Prisvärda ljus stakar, värmeljus och stearinljus i samma.


Köpte även tavlor till sovrummet men dom har inte kommit upp än.
Påslakan och sånt där inhandlades också...


Nu ska jag sluta blogga och krypa in till man som ligger och väntar på mig i soffan.

Puss på er!

 

 


Kommentarer
Postat av: Fitri

Så myspysigt det såg ut gumman =) Får oxå världens ångest när man inhandlat alltför mkt...men ibland så är det värt det. Du köpte ju "bra o ha" grejjer ;P Längtar till ikväll!! Kraaaam..

2009-09-05 @ 14:07:16
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: sofija

Mys pys!



Tack för igår sötnos.



Puss

2009-09-06 @ 13:19:34
URL: http://metrobloggen.se/sofija

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0