★ ont



Benjamin och Tjockis kollar på film



William sov som en stock i säng medans jag och Benjamin kollade på film



Sen toksomnade Benjamin också

Jag är barnvakt som ni förstår. Hade hoppats på fint väder så vi kunde gå till lekparken, så hade jag kunnat sitta i solen medans dom härjar. Men det är regndis ute...

Har sovit väldigt lite inatt. Benjamin har hostat, William har pipit, gick in och strök han på huvudet, hittade då en fästing som var halvvägs fast på hans huvud!!!!! UUUUUUHHH!!!!! Tog bort den medans han sov och han blev tyst direkt. Eldade upp den...gick å la mig, vaknade och va kissnödig, vaknade av Benjamins hosta, vaknade MÅNGA gånger av magvärk, vaknade av gallsmärtor, vaknade av en son som kissat ner hela sig och sängen, vaknade av en skrikande katt, somnade aldrig om efter en skrikande katt...06:40 sitter 2 ungar i sängen och vill spela tv spel...haha, behöver jag säga att jag är TRÖTT?? Moaaahahahaha. Jag vet någon som kommer somna som en gris ikväll och det är JAG. Men det är jätte mysigt att Benjamin här, dom har så kul ihop. Hihi. Ni ska höra dom nu när dom spelar Super Mario Bros, låter som 2 farbröder. Hahahaha

Riktigt najs att Djurgårn krossade Linköping igår, ojojoj!!! I like it!! Jag tittade inte så mycket, var mest med ungarna och grejjade men det lilla jag såg var ren njutning. SM final...Dock tror jag att HV är starkare... Men det får vi se den 19, då ska jag och Micke till globen och hejja fram Djurgårn till vinst! Samma dag ska jag på Vul (vaginalt ultraljud) för att fastställa en graviditet i min journal. Men enda sen igår har jag så ont i magen =( Längst ner, ner på muttan. Känns inge bra...Ska försöka ta det lugnt idag, så gott det går när man ensam med 2 huliganer =P Micke sover, han har jobbat natt.

Gud vad söta dom är att lyssna på...ÄLSKA!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0