★ Sorg...Hockey...Oxfile!

Varför har Hemglass slutat med mandelkrokanten?? Jäkla as rent ut sagt ;) Den bästa glassen ever, var kan man nu få tag på den? Nu är jag och min pappa i sorg. Äkta mandel-krokant-hollywood-sorg. Låt oss bedja. Tyst minut.

Toaletten är så gott som färdigrenoverad nu! Bara handdukskrokar som ska upp, belysning och lister, men man kan fjöla och tvätta händerna och allt sån där. Wiiiiii!!! Så, vem vill premiär skita i vår nya toa?? Det är gratis.

Imorgon missar jag värsta oxfilé middagen hos min mamma =( Jag är åter i sorg, men vad göra? Ska man på hockey så ska man!! WOHOOO!!! Djurgår´n krossade Linköping igår och ska så åter göra imorgon. Men snälla La Familia, ni kan väl sända en tanke när ni tuggar mammas ljuvliga oxfilé, eller nej, den behöver ju aldrig tuggas, den smälter bara ner i magen...mmmmm....Vad hungrig jag blev nu!

Vad ska jag skriva? Har inge vettigt att kludda ner så jag får väl avsluta här. Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0