★ juogiö

Blixtar och dunder, magiska under... Kom lite åska här nyss, varade ett par minuter sen försvann det. Vill ha mycket ju, flera timmars dundrande =P

Williams första dagisdag idag, pratade igenom med fröknarna igår om att jag stannar där över dagen och tar det i hans takt då han börjat gråta bara jag nämnt ordet dagis. Men imorse var han så ivrig att komma iväg att han inte kunde äta sin frukost "jag kan äta på dagis istället, kom nu så åker vi!!" hihi min stora son. Han brydde sig inte ens om att jag var där, stannade för att fylla i lite papper och sånt där. När jag sa hej då så brydde han sig typ inte =P haha. Han tycker nog att jag varit väldigt tråkig sista veckorna. Och det har jag och är jag, han har mycket roligare på dagis. Det första jag gjorde när jag kom hem var att somna en timme. Sitter här och väntar på att få gå och lägga mig, är så förbannat trött och min mage tar död på mig!!

Avslutade en penicillinkur i Torsdags och var hos läkaren igår. Infektion IGEN....Eller om infektionen aldrig lägger sig? Det är nåt fel på mig, jag är inte en fungerande människa. Jag mår så fruktansvärt dåligt, har så ont i magen och bak på ryggen. Det enda jag orkar att göra är att sova, och hur kul är det? Men det är det som jag längtar efter varje minut, att få lägga mig ner och sova. Har iaf lämnat nya prover och eventuellt ska det göras en utredning på kvinnokliniken. Men det händer nog inget, får må såhär tills bebisen kommer. Om jag överlever tills dess...

Satan vad varmt det är då....huuuuuu isdusch- ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0