★ presenter...

Goder afton, goder afton, både herre och fru!

När man fått barn och kommit hem så kommer ju familj och vänner och hälsar på...
Dessa underbara personer har ju oftast med sig en liten gåva till barnet.
Även om man säger ifrån på skarpen så visst fasen kommer du med en liten body? ;) hihi

MEN, snälla underbara vänner köp inte med er någonting! Bebisen har ALLT och lite till.
Spara era små slantar, men kom gärna och gossa =)

Fast nu vet ju jag att det inte spelar någon roll vad jag säger för ni kommer ha paket ändå...
Men då tänkte jag såhär, med en risk för att låta helt tiggig??

Köp en liten present till William istället? För honom är omställningen till storebror ENORM då han varit våran enda pojk så länge. Tänk vad glad han skulle bli för en liten present, att HAN får synas också? Eftersom alla kommer till bebisen...

Förstår ni hur jag menar? Jag vill inte alls tigga eller be er om nåt så, bara en tanke som jag tycker låter vettig?
Eller...?

Så kom tomhänta eller köp nåt billigt ritblock till William busen =)

Älskar alla mina vänner och min familj. Det handlar verkligen inte om presenter... Ni kan väl ha det i baktanke iaf?

Puss på varenda en av er!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fitri

Det är redan försent.. Har redan fixat presenter till er =) O tänka sig, Wille var den första jag prioritera.. Vet själv hur det var med Vincent ;)

Wiiie!! Jag är så pirrig o glad för dig idag =D Hoppas, hoppas..



Pöss

2010-12-07 @ 10:43:29
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Sara

Förstår hur du tänker gumman! Ja ska tänka på saken... ;) kanske blir 0 ket, kanske blir 1 ket kanske blir två ket...kanske blir flera...vem vet! =)

Lycka till och ta hand om er...vi hörs när allt e klart! Puss på er <3

2010-12-07 @ 17:04:36
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0