★ Merri kristmas to jo ål.

Vilken härlig jul vi har haft! Och snö även i år, vilken lyx!!

Vi har i 10 års tid alltid firat jul först hos svärmor på förmiddagen och sedan hos mina föräldrar på eftermiddagen men i år när vi har en liten mini amöba som nytillskott så orkade vi inte med att flänga runt. Kan ju säga att även om vi hade bokat in svärmor så hade vi fått ställa in för vi hade aldrig hunnit ändå =D HERREGUD vad allt tar så otroligt mycket längre tid nuför tiden. Hur hinner alla med??



3 små grisar



Ytterligare 3 små grisar =D



Kim the tomte-lover väntar på paket



William myser med sin syster




Många som väntar på att någon ska vakna =D


Linnéa fick en julklapp av min mormor i himlen. Den finatse julklappen hon någonsin kunnat få. Min mormor längtade efter vår dotter men hann tyvärr inte träffa henne. Hon fick en liten ask där det stod "Till Linnéa från gammel mormor. Jag längtade efter dig" och där i låg mormors halsband. Läpparna började ju darra direkt och tårarna smög ner för min kind. Mormors halsband... Gud vad jag saknar dig mormor!! Så otroligt synd att du inte hann träffa våran Lilla My.
För en vecka sedan var det urnsättning...



Min älskade mormor



Min moster sänker ner henne till sista vilan



Vi alla lägger i blommor. Vila i frid nu snutt mormor!







Ack ve!! Jag är så trött efter allt julstök




En stolt Djurgårdare i bilen




Den berömda mat koman!

Just nu håller Micke på att bygga ihop en polis station från Playmobil. Han tycker han borde få betalt för att göra detta otroliga jobb! Det tar TID kan jag säga. Shit... Spännande lördags kväll liksom =P haha

Jag tror att det börjar vankas lite ost och kex för min del. Brie ost, herregud vilken gudagåva! Nam nam.

Imorgon börjar Micke jobba igen...Sina nattpass. Jag är så nervös. Nu börjar allt, på riktigt. Nu ska jag klara allt själv, hela nätterna och dagarna när han sover. Herregud... Jag kommer ju somna ståendes! Jag är en zombie nu, hur ska jag då bli sen? haha herregud, bara gilla läget =) ojojoj... Blir lättare när William börjar på dagis igen efter nyår, då kan jag ju förhoppningsvis sova middag medans han leker av sig. I nuläget har han inte varit på dagis sedan i oktober. Väldigt länge sedan!!

Nähepp, någon ligger och knorrar. Det vankas väl patt snart! Som William säger när jag ska amma; "Visa pattarna! visa pattarna!!" haha, jaa... *hrrm*

Adjö alla amöbor, hoppas julen har varit till belåtenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0