★ 07

Förstår inte vad det är för fel, jag som aldrig någonsin kommer upp innan kl 9 på mornarna har nu vaknat kl 07 två dagar i rad. Pigg och förväntansfull på vad dagen har att erbjuda. Ööööh? Vad har jag för fel? Inte normalt att gå upp kl 07 en lördagsmorgon. Pojkarna snusar för fullt där uppe, varför kan inte jag vara med?? Är ju tokpigg. Suck.

Idag ska vi nog åka och köpa en ny toalettstol. Då blir min syster glad för hon gillar inte våran toalett =P
Ska också kolla på badrums skåp och sånt, kanske finns det nåt billigt paket med kakel som vi tar när vi ändå håller på. Den som lever får se! Var på Ikea igår men deras inredning var mest för stora badrum, vi behöver smått och smidigt.



Kolla in Kenzies katt, numera kallad- Tuben!



Mina bästa åker skridskor.

Vädret ute nu gör en ju deprimerad. Hit med 10 minus och strålande sol! Det här är ju totalt värdelöst, eller hur pappa?

Men kan ni vakna nångång där uppe, jag har trååååååkigt! haha vad ska man hitta på? Ska jag gå upp och hoppa på dom? Bara lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0