★ GLAAAAAD!!!!!



Men Adolf vilka goda kakor!! Men det är må-illa-varning, för man äter alldeles för många.



Dessa har vi köpt!! 500:- för handfat med underskåp+ spegelskåp. Det tyckte vi var väldans billigt!!! Är egentligen inte så mycket för "trä" inredning, men för 500 spänn så tycker jag det kommer duga fint i lilla toan här nere!
Köpte även en ny toalett, IFÖ för 1395:- Såg annons i SN att en annan tjomme tog 2698 för samma toalett!!
Ombyggnads rea på Bauhaus, det gillar vi!!!

De hade lite tävlingar där, kasta pensel i hink, vi vann en varsin flaska skumpa =P
Sen hade de en till tävling, "gissa takhöjden i denna byggnad" Så jag skrev 8,5 meter, mitt namn och mobilnummer, la i skålen med massa andra lappar. De skulle meddela vinnarna strax innan stängning, 4 st som va närmast skulle vinna en varsin *vad-det-nu-heter-set* En väska med borrtillbehör från Bosch värde 1000:-, tror ni inte att jag vann =P
WOOHOO!!! Jag är bäst =D Nu när vi ska renovera så jäkligt, vi behöver verkligen denna väska! =)
Vad kul det är när man vinner sådär, jag blev ju överlycklig av en flarra skumpelump, sen denna vinst =)

Familjen Findones har varit här på fika idag, kände ärligt talat inte igen Fitri först, fattade ingenting när hon stod där vid sin bil *asg* Jäkla neger!!! hahaha, så fin så <3

Det var någe mer jag skulle skriva? Men gud, vad va det nu jag skulle writa om?? Hjärnsläpp tror jag allt.



Jag älskar dig min son, Emil William Mikael Neiberg.

Kommentarer
Postat av: Carro

Fan vikken kul dag!!!! Man borde tydligen åka till Bauhaus oftare ;-) än aldrig som nu.....

2010-02-27 @ 21:05:02
Postat av: Fitri

Hahaha =D Fan vad Wille är söt!!



Du borde ha känt igen mig...du känner ju typ bara en utlänning ;P Förutom alla i Södertälje som du får stå ut med på jobbet =)



Era badrumsmöbler var värd varenda krona.. Tack för skumpan som ni delade med er utav!! Ska du dit o tävla idag igen?? Pöss...

2010-02-28 @ 09:14:46
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Linda

Men om du inte vill ha den där trä färgen så kan du ju bara betsa om den ju :) Smart va??



Men annars va det ju värsta klippet ju... :)



Grattis till vinsten.. Så kul å vinna ju... menj ag vinner aldrig :(

2010-02-28 @ 18:24:14
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, betsa...det var ett smart tips! Frågan är om jag vågar? Kan ju bli Adolf av alltihop!

2010-02-28 @ 19:14:18
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: JennieJennie

De där har kag varit in love with ett tag nu...är grymmaste ballerina hittills=D

2010-03-01 @ 09:07:47
Postat av: Linda

Det är ju bara att ett finkornigt sandpapper å slipa av till en matt yta!! Sen bara å betsa... men sätt upp det först.... å blir du inte nöjd så är det bara att ta av luckan å fixa ju.. Annars kan du ju löpa en ny lucka till.. INte dyrt...

2010-03-01 @ 17:22:27
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Postat av: Titti

Har du provat att doppa kakorna i kaffet?? Livsfarligt ju! Sååå jäkla gott eftersom chokladen smälter!! :-D

2010-03-04 @ 19:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0