★ Skubudurus abdilarus

Jag försöker ge melodifestivalen en chans...Jag har ju alltid bojkottet det skräpet... Men alltså, jag blir mållös hur VÄRDELÖST det är? Det är pinsamt dåligt. Vet inte vad mer jag kan säga? Finns 1 enda anledning till att jag ska titta nästa lördag igen, det är för att Darin ska medverka. Han kommer knäcka, i know it! Annars, så är det faktiskt dags att skrota Melodifestivalen. Det är ingen festival överhuvudtaget. Crap är vad det är.

Nog om det, vi mår bra nu för denna gång. Jag har ont i magen men jag äter ju knappt så jag får skylla mig själv... William är pigg och glad och äter normalt, märks inte på han att han varit sjuk. Om Micke klarar sig från detta så är jag övertygad om att det va pizzorna från Mira som gjorde oss sjuka. Sunkställe. Ska aldrig mer köpa mat därifrån...

William har fått ett par skridskor av sin farmor, så imorgon ska vi iväg och lära honom =) Hehe, det kommer vara så otroligt svårt för Wille, han tror ju det är så lätt som det ser ut *fniss* Men det kommer bli kul! Önskar bara jag hade ett par gricker också, coolt å testa igen =D

Nähepp...om man skulle ta och knoppa kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0