★ Tjingelangpanglang

Nu sover William efter en fartfylld dag. Eller ja, inte första halvan på dagen kanske. Han spelade datorspel medans jag städade hela huset! Sen åkte vi till Södertälje och fick massor gjort! William var jätte duktig, inge gnäll ingenting. Och som vanligt fick det bli en ride på motorcykeln+ en glass innan vi åker hem.



Brum brum!



Mums!



Helt plötsligt så ringde Iris!



William och morfar gosar



William rakar benen



En glass efter ett bad på Safiren

Nu ska jag se klart på Det Okända. Sen blir det film och ett glas cola med en citron skiva i.
Kenzie!! Du har gjort mig beroende av det nu jö.

Puss


Kommentarer
Postat av: Kenzie

Moahaha precis vad jag planerade. Jag sparar mig till helgen då jävlar ska det lyxas med cola och citron :-D Sötfjärt på bilderna!

2010-01-21 @ 18:44:12
Postat av: Linda

Sötaste mosters big foot!!! Pussa han från mig å kimpeluring... :)

2010-01-22 @ 08:16:46
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0