★ Stor pung

Vem vill ha min hosta? Slemklumpshosta *mums*

William är så mycket bättre nu, han har sovit hela natten i sin säng, ingen hosta alls. Att trippel öka hans astma medicin hjälper verkligen! Skönt att slippa hälla i han starka hostmediciner som inte hjälper.

Vad har dagen att erbjuda idag då? Vill göra något... men ändå undvika att vara bland folk då jag har sådan äckelhosta.

William busar med katterna, Micke ligger i soffan, jag sitter här och muppar. Någonting mer spännande borde väl ändå finnas att göra?

Jag drömde en Zombiedröm igår natt, den var så otroligt verklig och lång. Skulle kunnas göra en film på den! Men jag var tvungen att slå ihjäl min pappa =( Han var smittad och kom för att äta på mig. Stackars min pappa, jag har fortfarande ångest över det =( Förlåt!!
Å sen igår så hade jag och Micke myskväll med ost å kex, då sätter han på Resident Evil, å eftersom jag då drömt om allt det där så var jag ju rädd och svettig under hela filmen, hade helt annorlunda känslor. Usch. haha mes som man tydligen blivit?

Läste att vinterkräksjukan är här nu. Mälarsjukhuset är smittat. Och den är aggressiv, en smitta från Australien. Man kan tydligen vara helt frisk och sen en sekund senare så spyr man bara rätt ut. Härligt! Eller inte... Fy faaan. Det är då man är tacksam för att jag jobbar så lite i vår, att jag är hemma med William när skiten går på dagis.

Erik Grönwall går verkligen varm här hemma. Åh...När vi gifter oss så ska han få sjunga för mig varje dag!

Nähe, ta lite Coccilana och en dusch dårå. Jojusste, Micke svepte förbi naken här när han skulle gå å duscha då utbrister William "Oj, vilken stor pung!!" Moaaahahahahaha

Tack å hej.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

HAHAHAHA Wille är ju klockren!!



Krya på dig snutt. Kram

2010-01-10 @ 13:10:26
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0