★ Runkbullar med strösocker

Gud vad skönt det är med datooooooooor. Även om jag sitter som ett mongo i sängen då datorn är inkopplad i TV:n, men vafan, man får va lycklig för det lilla man har =D Spotify går varm och ingen är lyckligare än jag. Åh...Happiness.

Micke river tapeter i tomrummet. Han fick ryck på rummet, han stod inte ut mer! Ett rum med hemska tapeter som bara står tomt...Så han har bestämt sig för att göra ett dator/TV/tv spels rum där inne. Vi har ju soffan, så det kan nog bli mysigt där inne. Men nytt golv måste läggas in då den vackra plastmattan är sönderskavd av förre ägaren. Lite nyfiken på hur hon lyckades??  Hittade billiga golv på Hornbach, 79:- kvm. Men tapeter var det värre med, jag tyckte det var svårt att hitta tapeter där, dom borde om organisera lite tycker jag. Så det blir lättare att hitta. Finns så mycket i detta hem jag vill göra om. Först och främst göra klart köket nån jäkla gång! Vi har väntat snart i 2 år på en "böj" som ska tillverkas. Börjar bli otåligt nu tycker jag, snart gör jag den själv? Eller köper en färdig.

Har tittat lite på badkar också (Micke får ju sin bonus från jobbet) Och Hornbach hade faktiskt bra priser, ett bubbelbadkar för 2 personer med nackstöd för 11.000:- Men det blir Blocket än så länge så får vi se om vi hittar någe av intresse. William tjatar också om badkar, han vill ju också bada lillkraken...

Den bästa investeringen vi gjort är ju att byta fönster!! Helt klart! Vilken skillnad det är från förra vintern, och då hade vi ju inte 20 minus som vi har nu. Värmen stannar kvar här inne och vi kan sitta vid köksbordet utan att få köldskador av kall luften som BLÅSTE in förut. I like it!! Alla borde byta sina fönster... Det är ju iof en kostnadsfråga men i långa loppet så...

Annars är jag helt slut, sjuk som en gris. Helt slut idag, var väl för pigg igår och det får man sota för idag minsann. Jag har akut övre luftvägsinfektion och lite vajsing med njuren, men med antibiotika, vila och sjukskrivning så ska jag förhoppningsvis bli frisk snart. Har legat däckad sen i fredags. Haft feber konstant tills igår, då släppte den taget om mig. Lovely!

Vilken onödigt långt inlägg. Jag skriver bara om tråkiga blajjgrejjer. Som vanligt...

Emelinda; Du vet vad du får äran att göra va? Bara lite, kanske ändra färger eller nåt? Så den ser lite förnyad ut? *flirt flirt*

nej usch, nu börjar jag få hosta...Bläääää. Skulle bara vilja ha barnvakt idag så jag får ligga ner som en klubbad säl och inte göra nåt.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Haha va komiskt, jag tänkte just på det här om dagen, att jag måste ta tag i en ny design åt både dig, Kenzie & Jossan tror jag ;) Och mig själv! Om jag ens minns hur man gör, men det släpper nog bara jag börjar pilla igen :P Mejla bilder och säg vilka färger du vill ha så fixar jag nåt under månaden iaf :)



Krya på dig snuttan!! Puss

2010-01-06 @ 22:32:02
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0