★ ejfpwQIÖHENGFV

Vilken sommar vi har!! PUH!!! Micke åker snart och jobbar natt men jag måste ta ett kvällsdopp innan jag dör??? Men finns ju ingen som kan vakta en sovande fisunge. Jag känner att jag MÅSTE iväg....ååååå jag är så överhettad!!! vad ska jag göra??

I Fredas var det stadsloppet här i byn, vi gick ner och åt god mat och bara myste. Så underbart! Tog faktiskt med vagnen till William, men jag skämdes, för jag såg hur en del tittade. Huuuuu. Han fick ju knappt plats i den HAHAHAHA stora ungen. Men han satt där med filt och njöt, trött som han var! Vi hade jätte mysigt! Kom inte hem förrens 23.

Igår blev vi barnfria bara sådär så vi låg och jämrade oss i soffan av trötthet. Rörde oss inte en millimeter. Men halv 9 insåg vi att man måste ju äta, så det blev hämtmat =P

Idag har vi varit på  stranden verkligen hela dagen från 11-16:30. Helt underbart! Jag vill bo på stranden...Att vara gravid på sommaren är verkligen svettigt!! Håhåjaja. Solade magen för första gången, bebisen blev alldeles vild varje gång, haha. =)  Nu på kvällen beställde William tacos till middag så det fick det bli! Nu sover han som en gris och jag svettas ihjäl. Kan någon bygga en swimmingpool här?? Gratis?? Kom igen....

Bara 4 dagar kvar till UL... åh <3

Har faktiskt namnkandidater nu. Ett nytt tjejnamn och ett killnamn. Jajjemen =)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad är det för namn? Jag är nyfniken =)

2010-07-05 @ 11:28:58
Postat av: Emelinda

Också supernyfis på namnen :) William har väl en pool, den duger väl att blaska i? ;) Har de inte billiga lite större på Ö&B annars? Jag har fortfarande inte tagit första doppet för i år, men jag har ju dock visserligen jobbat varje dag sen den riktiga hettan kom. Appropå det där med barnvagn till Wille, jag minns faktiskt att jag själv fick slumra i barnvagnen när det var Stadsloppet o eftersom jag minns det så lär jag ju inte direkt varit liten jag heller :P



Pusspuss

2010-07-05 @ 20:31:59
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0