★ huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Sitter här och glor. Mulet väder ute men ändå det där kvava äckliga. Regn och åska, om så bara för några minuter? Snälla? Jag har tungt att andas och det sticker i ryggen. William spelar tv spel och Micke har precis hand diskat en hel diskmaskin. Eftersom den pajjade mitt i diskningen igår. POFF sa det, var livrädd att det skulle börja brinna.  Varför ska allt gå sönder jämt. Och det här vågar jag knappt skriva för då kommer min familj få spunk- MEN mikron håller på att pajja igen. Man kan bara köra den max 10 minuter sen dör den och går inte att starta igen förens 12 timmar senare. Våra mikrovågsugnar går sönder JÄMT! Denna är ju ny, vi har garanti kvar på den. Och jag måste vara en av de bästa personer att håla rent i en mikro, är aldrig en fläck i den. Likförbannat ska de pajja en efter en...efter en...Tror vi köper mikrosar varje till vartannat år. jag orkar inte med allt som går sönder jämt. ALLA skattepengar och Mickes lön har gått till att laga saker. Vi har fått vrida och vända på varenda krona, nu har vi 100 kr kvar till lön. Jag avskyr att vara vuxen, vet ni det?? Sånt jäkla ansvar jämt och ständigt, aldrig kan man få slappna av och bara få njuta av nuet. *bitter* Men tycker just nu att jag har all rätt att vara det.
Hela semesterkassan har gått åt till lagningar. Vi lyckades med en liten semester iaf...men nu är varenda krona slut.

Vi åkte till Gävle, Furuvik. Bodde i stuga och badade i furuviksparken, åkte karuseller, tittade på alla djur. Åt massvis med glass och avslutade sedan med en entricote middag. Vi hade jätte mysigt!!

Var har min karl fått all energi ifrån??? Han städar och plockar och fejjar. Jag sitter bara här, dränkt i svett och smådör för varje minut som går. Håhåjaja.

Vad ska man hitta på idag då?

Kommentarer
Postat av: Fitri

Älsklingen.. Ibland suger det att vara vuxen o man önskar att man var 4 år igen o kunde krypa upp i mammas famn o bara stortjuta. Men efter en del motgångar kmr alltid ngt bättre.

Eller så gör man som Timmy.. Han ser sig aldrig som vuxen ;) En bamsekram till min bästaste Idlur <3

2010-07-18 @ 12:34:47
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0