★ Tjobre

Hallå alla Adolfar!!!! Tjajajajaaaaaaallaaaaa. varmt varmt varmt. Kan inte vara ute! Det går inte. Vi har låst in oss här hemma och satt på ac:n. Då är det underbart, men det räcker med att komma halvvägs upp för trappen så tar syret slut. Vad är det för äcklig värme?? Jag tror seriöst att jorden går under snart, snart exploderar vi upp i rymden som små kolbitar och hittas inte igen förrens om 18.000 år. Eller så tar allt syre slut och vi tjippar efter andan som små äckliga fiskar. Tills vi slut dalar ner till marken och dör en efter en.

Har hittat en tapet som jag varit sugen på ett tag, bara på lilla väggen i bebisrummet, typ 3 våder.
Micke HATAR den, men jag fullkomligt älskar den!



Jag kan bara inte sluta tycka att den är så otroligt vacker! Vill ha vill ha vill ha!!



Mammas feberpojke dricker isvatten framför en fläkt på full fräs!



Han fick lite feberyra framåt kvällen...



Så han tyckte att jag såg jätte konstig ut!!



Så det vara att be för det bästa!



Men då kom gud och åt upp all vår mat!

Väldigt mycket går sönder för oss hela tiden.

Lambdasonden på Opeln- verkstad
Spegeln på Opeln -verkstad
Rutan på Skodan -verkstad
Kamremmen på Skodan -verkstad
AC:n i Opeln -verkstad
Punktering på Opeln -En snäll vän tack och lov
Tändningen(?) på Skodan -verkstad
All mat i kylen som blev förstört av att dörren stod öppen hela natten -4 matkassar nytt
Vattenskador på toan och i hallen -Dyr rörmokare + dyr självrisk

Och jag har med all säkerhet missat något. Vet ni hur många TUSENLAPPAR detta är??
Herregud. Tycker man borde få statligt bidrag när en familj råkar ut för såna här kostnader ;)
Kom igen nu Reinfeldt babyface, ge mig 30 lök nu tack. 30 lax, 30 lakan, 30 stora.

Imorgon ska vi till barnmorskan! Lyssna på bebisen hjärta, så mysipysigt!! Ska be om att få fjöla i en burk då jag haft mycket ont i magen på senaste. Misstänker urinvägsdjursinflammation. Kanske kolla järnvärdet också då jag är trött som en amöba all the time.

Nu i veckan ska vi ut och semestra med familjen Findones! Äventyr blir det, vet inte vad jag gett mig in på?? Hjälp...Man ska passa sig för Fitris påhitt!

Sen den 16:nde ska jag och Cammen hångla upp Brolle i Eskilstuna. Fuck yeah, come to mama!! =D
(Pappa, du läste inte det där)

Nehepp, nu ska jag grejja med bebisen lille album =D =D =D Jag är liksom gravid. Vet inte om jag fattat det än??
Whaaaa.

Puss å hångel och anus till er alla <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tapeten va superfin Ida! Verkligen vacker!

2010-07-12 @ 21:23:05
URL: http://jossgoss.blogg.se/
Postat av: Linda Binda

Men jalla det heter urinvägsinfektion... Man kan inte ha en inflamation i urinröret lilla vän... Å tapeten är ju asssssssss snygg... Köp köp köp... Skit i vad micke säger... köp köp köp.....



Puss å fis...

2010-07-12 @ 22:04:21
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Postat av: sofija

Köp tapeten, den var ass-mother-fucking snygg!

2010-07-12 @ 22:12:33
URL: http://justflippacoin.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja klart det heter infektion...jag som är rutten =D

2010-07-12 @ 22:31:21
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Tapeten var ju hur fin som helst!! Vad kul med äventyr, vart ska ni? :) Puss

2010-07-13 @ 09:04:54
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Cattis

Ida du är så störd! Ha ha.. men det är därför jag gillar re´ =) Köp tapeten stjärto! Gört! Ij Ruyjssland vij huar ingen tapet. Vij huar buara cement.



Puöss

2010-07-13 @ 10:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0