★ twister



William säger Tja the ragger style!

Haft några tuffa dagar då jag åkt på en kraftig infektion. Mår så djävulskt dåligt att det är svårt att sätta ord på det. Jag sover 12 timmar på natten och 2 timmar middag på dagen. Orkar inte göra nånting, laga mat till min kämpande familj försöker jag mig på iallafall. Mår jätte dåligt av medicinen, jag brukar aldrig ha biverkningar av mediciner men denna gång pallar inte kroppen verkar det som. Men det är bara 2 dagar kvar så till helgen hoppas jag på att få känna mig bättre- fri från infektioner och biverkningar.

Längtar något så otroligt efter ett rejält oväder men denna sommar är ju för perfekt... Så därför älskar jag att hösten är på intåg med regn och höststormar! Gravidmage och en kopp te i soffan...I väntan på december =)  Kan man känna någe annat än lycka då? *fniss*  Denna lilla bebis är en vilde i magen. Kanske borde hon heta Vilda ;) Gillar fortfarande Linneá, men även Delia, Julia. Dagmar och Fridmärt är finna namn också! Visst?? Moaahahahaha. Svårt med namn, folk har ju alltid synpunkter, tyvärr. "Neeej, det heter ju min svägerska!" "Va, nej, då tänker jag på den där mördaren" "Nej inte det namnet, JAG tycker..."  Hmm...Ja...alltid finns det något som folk tycker till om, men vad vi döper vårat barn till är väl våran ensak? Tycker jag iaf =)

Har fortfarande svårt att förstå att min mage är så stor. Det sa pang sen har den mest format till sig, inte växt så värst mycket, men jag tycker ändå att den är enorm! Har svårt att visa den för Micke och andra när jag är utan tröja. Varför? Jag som längtat så otroligt efter detta... Och nej, det är inte 2 där inne...Det fick jag höra med William också, varje dag!! Spelar ingen roll att jag säger att vi gjort minst 10 ultraljud "Den andre kanske ligger långt bak" "Dom gömmer sig bra ibland ska du veta..." Ja jo, visst, men efter så många UL så skulle man garanterat ha sett det. Nu låter jag säkert arg eller sur, men det är jag verkligen inte, läs det bara som en avskriving av dagliga kommentarer. Jag tror jag helt enkelt försöker smälta det faktum att jag har en liten flicka i magen. Trots dagliga sparkar och buffar så håller det fortfarande på att sjunka in... Chocken har inte släppt, från den morgon jag trodde jag var bakfull och gjorde ett test för att få va bakfull ifred utan att drömma om bebisar...hihi =)  DET var en chock, när man gör ett test för att få se ett negativt streck så man kan fortsätta leva och få mens en sekund efter. 2 streck...vafan?? Jag gör ett till, och ett till, och ett till...=P

Förstår att bloggen är tråkig för er läsare, men graviditeten är det som är viktigast för mig att skriva om, tankar, funderingar, händelser, så kul att gå tillbaka och läsa sen... För detta är ju mitt liv nu.
William han längtar ihjäl sig =) Han vill ha vinter nu så han får bli "storebrorsa" =)



Jag köpte min underbara son på City Gross =D
Där ser ni även nya golvet och en bit av panelen.



En limring räckte inte för att hålla myrorna borta från mina gudomliga äpplen så jag fick sätta en limring på varenda gren =D Det är kärlek det ;)



Tjockis ligger på trappan till rutschkanan i lekparken. Han ska alltid följa med till lekparkerna häromkring =) Snuttjulle!

Twister går på tv nu, det är verkligen en favorit bland favoriterna! Efter 14 år är den fortfarande lika bra!
Tänk vad spännande att ha tornadosar i sverige!! Det skulle jag gilla! Mer oväder till folket! Sålänge ingen blir skadad förstås =)

Jag tackar väl för mig då, för denna gång. Har inget intressant att skriva om anyway! =)

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Men du är väl rädd för tornados?



Fridmärt var ju jättegulligt! Ha ha.. kan man heta det eller hittade du på? Man tänker på en gullig liten tant som bor med sin katt och vattnar sina pelargoner =)

2010-07-29 @ 16:02:25
Postat av: sofija

Ni ska ju välja precis vilket namn ni vill! Skit i allas åsikter:)



puss

2010-07-30 @ 11:51:23
URL: http://justflippacoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0