★ Wiiiii

Idag har jag och William tillbringat dagen på stranden. Det blev Sandvik idag men guuuud så kallt i vattnet! 



Min lilla livsnjutare!



Som toksomnade på väg hem =)


Väl hemma så möttes vi av en nyvaken pappa. Vi lagade mat och sen satte vi på vattenspridaren! GUUUUD vad William hade roligt, vi med för den delen ;) Vill sätta ut bilder men det är en liten Wille pillesnopp med på korten och det vill man inte bjuda pedofilerna på.

Efter maten så gick William ut och plockade några rabarber i trädgården, tillsammans gjorde vi rabarberpaj- som blev svingod! Mums!



Imorgon så är det äntligen dags för ultraljudet!! Som vi längtat!!! ojojoj! Hoppas så innerligt att hon ser könet. Snälla, låt oss få reda på könet imorgon. Det pirrar så i min mage inför morgondagen....Körke!

Micke är uppe och nattar William, man hör hur dom pratar där uppe =)



Såhär ligger han när han får sova i våran säng. Lätt att sova med en sån Adolf??

Nu är toan utriven och vi håller på att riva i hallen också. Vattnet under hade redan fått golvet att börja ruttna, stinker anus!! Luktar en blandning av gammal sommarstuga-utedass-rutten toa- adolf. Mmmm.

Oj, märker visst att jag är sen! Ska åka och ta ett kvällsdopp med Cammen innan fotbollen börjar!

Love you all.

PUSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja Ida, det hör ju inte till vanligheterna om man säger så! Men skapligt förvånad över blommorna jag fick idag & jätteglad såklart! Bättre att få blommor sällan än inte alls, men gärna oftare, haha!

2010-07-07 @ 22:32:58
URL: http://jossgoss.blogg.se/
Postat av: Sofija

Men åh, bjuppa mig på rabarberpaj!!

2010-07-09 @ 09:27:29
URL: http://justflippacoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0