★ Bilder



Min älskade!! Du är så snygg! hihi






Medans pappa sov så roade vi oss på stranden





Som en fisk i vattnet





Vi har varit vid min farfars grav idag och satt blommor. *saknar dig*





ÄNTLIGEN hittade jag gravid-cravings godis. VIRUS! Köpte allt som fanns framme i butiken.
Gällande hockeypulvret, så har jag haft lust att äta sanden på Lammsjön för den är så lik hockeypulver. På riktigt alltså, så har jag stirrat på den och vill äta sand...






Har gett mig på att odla paprika. Hoppas det tar sig!





För tråkigt att vara inne. För varmt för att vara ute. Bäst att lata sig mittimellan ;)


Har väl mycket att skriva men jag ska gosa in mig hos min älskade och kolla på fotbollen. Brasilien- Chile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0