★ Oooops

Jag lever i ett ständigt lyckorus. Denna känsla är så härlig! Jag är verkligen så jäkla lycklig i mitt liv, jag har allt man kan önska sig! Jag är så tacksam för allt. Detta är världens bästa liv att leva! Älskar er.

Igår hade vi familjen finn/asiaterna här ;) Vi grillade och åt mumsigt, lekte med barnen i lekparken, åt glaaaaass *dregel* Jag blev så mätt så jag bara satt och stirrade. Haha

Fick böter igår, jag är ju så dum så jag kör utan bälte alltför ofta. Jag har nog bara bälte på motorvägen? Jag är allt för slarvig och det fick jag böta för igår, 1500:- Men jag är inte bitter, jag får helt enkelt skylla mig själv =P Bara betala och sona för sitt brott. Det var inspektion av bilen också, kollade däcken och sådär. Skönt att man har nya bilar så man slipper oroa sig! Tur att man har bättre med pengar nu för tiden så det blir inga problem med räkningen men lite roligare skulle man kunna ha för pengarna? =P

Fick massa tjockiskläder av Micke i Torsdags, helt underbart, min nya BH är guld värd!!! Tack snälla älsklingen för allt fint jag fick av dig! Du är bäst!

Nähepp, nu ska vi äta frukost sen ska vi ut på jakt efter nya utemöbler! MÅSTE ha det... Blir smått galna här hemma!
Och så måste jag köpa massa blommor till altanen, på Västerljungs handelsträdgård. Men det kanske vi skulle göra tillsammans Fitri? Tisdag blir bra för då är jag ledig och fått lön =D

Hej då alla underbara människor!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Fitri

Fr.o.m nu...så SKA du ha bälte på dig Idaaa!!

Japp..imörn så köper vi massa fina blommor o tar en fika ute i Västerljung ;) Tjiihoo!!

2010-05-24 @ 22:17:53
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Erika

Inte ska du oroa dig för att få mer böter.. du ska tänka på att OM du krockar ordentligt när du kör så är det William som förlorar en mamma och syskon och Micke förlorar fru och barn. Låter hemskt, men det hände en vän till min pappas fru. Så snälla älskade vän.. ha bälte på dig :)

2010-05-26 @ 06:58:49
Postat av: Timmy The King

Hördudu.. En jobbarkompis syster till mig krockade i 40km/h! Hennes bil såg ut som ett dragspel efteråt och hon skadade sig rejält.. Klarade sig tack vare bälte.. Så att bara ha det på motorvägen är dumt.. Krockar man i 110 är det ändå rätt kört vare sig du har bälte eller inte.. sååå passa sig fiii fan..

2010-05-30 @ 08:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0