★ plupp

*gäääääsp* Lite slö idag känner jag! Syrran fyller år idag, ska dit och käka lite mat senare.

Har en kissemiss här hos oss, han får bo här tills han får ett hem. Micke vill ju ha kvar honom såklart. haha. Jag med såklart men det är en pengafråga också, har mycket utgifter nu med trasiga bilar och renovering. Det är en helig birma så han kostar några tusenlappar.



WOW! Han låg NÄSTAN still. haha. Galnare katt får man leta efter, har glömt bort hur kattungar är. Han är överallt och ingenstanns samtidigt. ;)

Har haft ruggigt ont i magen länge nu, kan va magkatarren, men det sitter på sidan och där brukar det ju inte svida... Gör ont över levern, jag har ju haft dåliga levervärden förut så bläääää. Men men, jag lever ju iaf ;)

Hockeyn va bra igår! Sista målet var najs, såg inte att den gick in, BANG sa det så åkte den ut igen.

Jag vet inte alls vad jag ska skriva, jag bara svamlar- som vanligt.

Blaj blaj blaj

Hej då

Kommentarer
Postat av: Cattis

Men ååååå vilken liten ulltuss!! Toksöt! Vad säger Kocki om det? =)

2010-05-16 @ 14:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0