★ Lärka



Så här ser det ut när jag och William scrappat =) Han gjorde ett födelsedagskort till sin kusin och jag gjorde ett julkort till hans gudföräldrar. Det ser fortfarande ut såhär då jag snart ska sätta mig igen =) Jag blir lugn och avslappnad av att sitta med detta pyssel.

Igår hämtade jag ut mina nya glajjer, men dom glider ner hela tiden så jag måste in och fixa det. Ska ändå till Nyköping idag då det är ultraljud kl 15 =) De ska mäta vatten, kolla flödet i navelsträngen, mäta bebisen osv. Ska bli myyyys =)

Åkerbergs var här nyss och lagade frysen. Kylskåps delen hade han felbeställt så han får komma tillbaka när han fått rätt delar. Tror han hette Krister, as trevlig gubbe!



William hjälper pappa i garaget.

Det verkar som att Williams trots har gått över! Wiiihooo!!!  Han är glad som en lärka, sköter sig exemplariskt, tycker allt är roligt, och det bästa av allt- han vill äntligen klippa sig!! YES! Hans hår är så långt, sååå långt. haha. Gullefis <3

Idag ska jag steka potatisplättar till lunch. I förrgår åt vi hemmagjord potatismos och det blev så mycket över att jag ska steka plättar *mmmmm* Visst har man väl i typ ett ägg, lite mjölk och lite typ, potatismjöl? Eller har jag fått det om bakfoten?

Nähepp, har inte så mycket att skriva, även fast det känns så VARJE gång jag ska blogga. Men när jag väl börjar så sitter jag här och bara funderar på vafasen det var jag skulle skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0