★ Fridmärt med ishackorna



Aftonbladets artikel! Åh vad jag önskar att det här ska bli supermodernt! haha, jag orkar inte hålla på att raka allt hela tiden, 3 timmar efter så kliar det så man blir gråhårig! Kan vi inte bara få se ut som vi vill, som vi föddes? Håriga och fria =D
Eller ja, när vi kom ut var vi nog inte så håriga men ni förstår vad jag menar ;)

Annars...hmmm...jag gör ingenting på dagarna för orken finns inte. Jag vilar, vilar, vilar... Fridmärt tar all min energi och jag börjar bli extremt tung nu så det värker ju överallt. Ibland känns det som hon sitter med ishackor där inne och försöker hugga sig ut genom musen, då kan jag knappt gå, det gör nåt förjävla ont!! Hon håller på att lägga sig till rätta säger barnmorskan. När hon borrar ner sitt huvud och trycker på alla nerver, känns ju som att hon är på väg ut, att man har nåt mellan benen som man vill trycka in igen =D V. 31 nu och 9 veckor kvar, men jag hoppas på 7 bara! Iiiiiiiiih!!!

Nu ska jag vila igen, måste passa på när William är på dagis och leker.

Tack å hej!

Jajusste, jag har tagit bort min sida på Facebook så är det nåt finns jag right here =) På bloggen, telefonen, hemma, ute i verkliga livet!

Tack å hej igen =P

Kommentarer
Postat av: Jennie

usch hatar hår=D Älskar att vara nyrakad här o där... men smaken e som baken o du behöver ju inte raka dej om du inte vill=)

2010-10-06 @ 10:51:58
Postat av: Anonym

"...hacka hål i isen, men det gick inte, men det gick inte..." =D Hon är som sin mor =)

2010-10-06 @ 16:04:33
Postat av: Ida

Hahahahahaha, kan ju bara vara en som vet den bästa sången- CattDjuret =D

2010-10-06 @ 18:30:35
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Det är ju tur att du finns kvar i verkligheten iaf, annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till!! Varför ska du bo så långt bort? Jag behöver mer Ida-dos än det lilla jag fick senast ju.



Prutt puss

2010-10-07 @ 21:53:14
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0