★ Grattis

Grattis på mig själv idag! Trött som ett as idag och fryser som en gnu. Huuuhuuuuu....
Vill bara krypa ner under täcket och mysa och aldrig gå upp. Men har ju sysslor att göra så vila får jag göra någon annan gång. Micke tänder ljus överallt och gör det mysigt! William kollar på tv och jag sitter här och gäspar.
Spännande morgon?? haha

Ingen som vill vara barnvakt ikväll så vi kan gå på bio? =P Har fått biobiljetter nämligen =)

Igår träffade jag en förlossningsbarnmorska, hon hade massa trevligt att berätta.
Jag är så glad och längtar ännu mer till förlossningen om det är möjligt?? Wiiiiiiiii!!!!!!

Nä hörrnini....*gäääääääsp* Ta tag i dagen kanske vore en bra idé...

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0