★ Hej igen

2 inlägg på samma dag! Det är inte illa... Man har nog för mycket tid över nuför tiden =)



William bygger en polis station på dagis! Han ville inte hem =)



En trött William på McDonald´s. Han och jag fikade medans pappa köpte element på Jula.



William fick en Ben 10 sten som man skulle lägga i vatten...OJ vad han väntade på vad innehållet skulle vara =)

Vi tog en vända till Södertälje idag, köpte element, lämnade in mina nycklar på jobbet, köpte smink på Make Up Store samt 2 st julklappar till William. Jag underhöll lille Adolf medans Micke betalade. Det var alldeles för bra pris för att undvika, dessutom fanns det bara 1 kvar av dom... Såklart blev det Ben 10 grejjer, han hoppade jämfota när han såg dom så han kommer bli jätte glad på julafton =) Det var bra att gå runt där med honom, för han pekade på massor av saker som han ville skriva upp på sin önskelista att skicka till tomten. hihi. Så nu vet jag lite mer vad vi ska köpa till honom.

Vi åt Thai mat till middag, mmmmmm gott! Nr 50 såklart =P Fast nu beställer jag utan starkt för det svider så förjäkligt i min mage annars. Man saknar pärlorna på näsan men det är smällar man får ta ;)

Nähepp, lite te och skorpor tror jag lockar en aning eller 7.

Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: camilla

men....IDA!!! Jag som tänkte höra om vi inte skulle plocka lite thai käk idag & mumsa.......dumma dig som käkade det igår......=(

2010-10-27 @ 07:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0