★ Julklappar

Idag har jag slagit in julklappar! =) Väntar på posten, att det ska komma ännu en julklapp till William. Ett nintendo DS spel.
Hittills har vi köpt alla julklappar på nätet och det är ju så himla smidigt! Förra året handlade vi typ dagen innan jul, för jag jobbade som en dåre hela december. I år vill vi va snabbt ute så vi slipper julstressen när man är nyförlöst. Barnmorskan säger att man inte ska ta ut barnet i varuhus och julhandel pga av alla baciller och bakterier. Bara tanken egentligen, på att trängas bland folk och stå i meterlånga köer med barnvagn och varma vinterkläder får mig att skruva på kroppen. Nä, då tar vi lite nu och lite då och när vi hittar =) Så passar vi på att mysa tillsammans och samlar kraft som en ny familj...

På fredag fyller jag år. Jag börjar bli gammal, jag vill hoppa över mina födelsedagar och vara 20 för jämnan... 26 är så old... Uäck.

Ska nog frosta av frysen idag kom jag på!

Men gud, jag har verkligen inget intressant att skriva, hahahaha....bläääää

Jag ska ta och sova en timme nu =)

Jag längtar tills Micke vaknar. My love, my everything. Fan vad lycklig jag är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0