★ Trött



V 32.  8 veckor kvar nu =) 8 små veckor, det klarar jag och Fridmärt, visst? =)

Var hos barnmorskan imorse, blodtrycket var lite högt men stabilt och inget protein i fjölet! Wohoo!!
Oron om havandeskapsförgiftning kunde vi lägga åt sidan så länge så ska vi ses 1 gång i veckan framöver.
Järnvärdet låg på 129, så himla skönt att slippa järntabletter. Pulsen är ett stort problem och inatt höll den mig vaken från 2 enda tills det var dags att gå upp. *gäääääsp* Under den tiden hade jag en ULTRA galen bebis som for runt i hela magen, samt en William som fick skinkan full med kliande röda prickar... Kl 4 satt han i min säng och var jätte pigg och skulle ringa till pappa...Hoppas att jag får sova inatt för idag är jag ingen människa!

Började dagen med en barnmorske besök, sedan blev det ett läkarbesök och ytterligare ett tag senare blev det tandläkaren! Och därimellan hann vi med att släppa in mattläggaren som la filten i trappen... När man är så här otroligt trött är det ibland skönt att dagen rullar på i ett, annars mojnar man och orkar inte göra någonting alls.



Min skjutgalne son skjuter ner gubbar från bordet. Nåt spel hos mormor som han älskade!



William på dagis. De skulle ut till skogen i regnet.



Vad var det jag skulle skriva om nu då? Har en illbatting här som stör mig hela tiden. Micke snickrar med trappen...Lister och sånt som ska upp...

Skulle behöva en grym fönsterputsare som drar en runda på mina fönster. Ingen som seriöst vill tjäna en slant?
Att putsa fönster skulle vara att ta sig vatten över huvet.

Men herregud, vad var det jag skulle skriva om????? Gaaaaaah!!!

Ajja skitsamma.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0