★ Onormala familjen

Både jag och Micke vaknade kl 2:30 av kissnödighet, sen kunde han aldrig somna om och jag sov i intervaller mellan hans suckar, nintendospelande och finger trummande. Kl 05 gav jag då upp och vi låg och pratade istället. Kl 06 kommer William in och börjar prata om drakar.
"Vet ni vad som finns på riktigt? DRAKAR!! Det vet jag. Och dom har inget bajshål, ingen pung och ingen snopp!"
"-Men vad gör dom då med allt dom äter och dricker då?" Frågar vi.
"Näää, men det tar myrorna hand om!!"

Sen började han prata om att han gått i sömnen i hallen hela natten. Han hade legat i sängen i 6 timmar och det blev för jobbigt. Mitt lilla hjärtegull, vad får du allt ifrån?

Kl är inte ens 07 och vi har redan hunnit äta våfflor med grädde, skrattat som as och nu- bloggat.

Helt skadad morgon och utan tvekan, den bästa på länge. Haha...jaaa =) Vad säger man? Vi är inte normala och kommer aldrig att bli!

Idag är vi bortbjudna på lunch och det låter onekligen som en bra idé. Jag kommer inom en snar framtid att kollapsa av trötthet. Så då slipper jag ju laga mat och efter lunchen så ska jag nog sova! Lunchen är hos svärmor så då får jag sova, aaaah =)

Micke är uttråkad och ska gå ut till garaget och städa... Kl är ju bara 06:51 så varför inte liksom??? hahahah

Kommentarer
Postat av: Linda Nyberg

Ehhh ja ni är ju verkligen normala.. hahaha!! Men låter som en skruvat kul morgon.. inte som alla andra mornar.. å det sånna dagar som lyfter upp vardagen...



En annan jobbar juhh!! Suck...

2010-10-24 @ 08:28:01
Postat av: sofija

Tokar!:)

2010-10-24 @ 12:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0