★ Waaooooo waaoooo



Det var jätte roligt att köra efter denna gubbe. Som vägrar lägga sig åt sidan så man kunde köra om.
Om jag säger att jag körde på ETTANS växel bakom så får ni en idé på hur fort det gick *gääääsp* haha =)



Tjockis fick presenter från Mjau =) Han ÄLSKAR sina filtar han fick. En ligger i sängen och en i soffan. Det bästa är att katthåret blir ju bara på ett ställe numera- på filten! I love it!



Älska älska älska min underbar William <3

Micke skruvar upp trappräcken nu =) Wiiii!!! Det viktigaste är att få upp vid stupet och det är där han grejjar nu.
Allting är inköpt till trappen nu så det ska bara sågas, borras och målas och sen upp. Vi har som mål att bli klara till min födelsedag den 29 Oktober. Hoppas vi blir klara så vi kan njuta av vårat hem sen innan Fridmärt kommer.
Japp, det är hennes namn- Fridmärt. Iallafall så länge hon ligger i magen och skvalpar. Våran lilla Fridmärt. hoho. Men vad det blir för namn när hon är ute i friska luften vetitusan.... KorvOlle kanske.

Igår var jag och Micke uppe i El Stockholmo. Iallafall i början av den, kungenskurva och sånt där ni vet. (Hihi Pippi replik)
Vi köpte allt till trappen, nålfiltsmattan, sista träräckena, lim osv. Jag hade presentkort på HM så jag köpte mig ett par gråa stickade höst tights! Storlek Large, det va ju trevligt. Smet in på Skopunkten också, ville så gärna ha ett par stövlar som man kan ha till tights och leggings, inte bara jumpaskor. Köpte dessa:



Det är samma stövel men man kan bestämma höjden på skaftet själv =)



Eftersom man får halva priset på den andra paret så fick William ett par fodrade, rejäla vinterstövlar.
Perfekt för snöslask och regnrusk! =) 99:- det kan man ju inte låta bli!

Nu är det första räcket uppe!!! Vill ni se? =D hihi, jag älskar renovering....waooo waooooo.



Bara resten kvar då *s*



Det ser så himla fräscht ut med vitt! Äntligen är träet borta och de vidrigt fula järnstängerna!




Så här ska stegen se ut, med svart nålfilt på. Micke testade på ett trappsteg men det var svårare än han trodde så den blev snedskuren. Men vi får rycka bort och göra om, nemas problemas =)

Micke är så duktig när han kämpar på! Min lilla loverboy!

Nähe ni kära ungdomar! Nu ska fixas med annat än internet!

Puss å hej anuspastej!


Kommentarer
Postat av: tarja malmström

Himla fint blir det i trappen. Mycket bättre än förut :-)

Du skulle ha knuffat farbrorn med kofångaren så han fick lite fart under hjulen.

2010-10-03 @ 13:40:21
Postat av: Cattis

Ååå I love anuspastej! slurp



Det blir ju jättefint i trappen!! Ni kan väl komma hit och greja lite också? Pliiiis?

2010-10-05 @ 14:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0