★ gääääsp

Snart, snaaart är renoveringen färdig...Trappen är slipad och nu ska den bara målas och fixas med stegen. Så är det bara tapeterna kvar så är huset så gott som klart. Småpill är det ju alltid. Det som vi ska spara pengar till nu är tvättstugan, men den ska helkaklas tänkte vi så vi ska lejja bort hela det jobbet...

Bebisrummet är färdigt =) 3 månader kvar tills bebisen får se det! hihi

Igår när vi grejjade med trappen så fick jag såklart 11 miljoner ton järnstänger på magen. Så vi fick åka in på kontroll, smällen kom tydligen där moderkaken sitter och risken då är det kan samlas blod där så dom ville ha kvar mig för observation över natten för nya kurvor och ultraljud. Meeeen åååh? Sova på sjukhus?? *ryyyser* Jag sa att jag åker hem och vilar istället så ringer jag om det är nåt...Är lite öm men det är ju inte så konstigt. Vet inte om de ska kolla igen eller om jag ska strunta i det? Kanske skulle sovit kvar ändå...höhö...

Igår var William på Kolmården igen, han hade så himla roligt!! Han var så himla trött när han kom hem, låg i soffan och mumlade sen var det bara att kasta han i säng =) hihihihi Min lilla Adolf <3

Det var egentligen massor som jag skulle skriva, men vad var det nu igen? hmmmm

Jag ger upp

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0