★ La Höre Del Möre

Hej hopp!

Idag har jag varit gravid i 200 dagar! Bara 80 kvar... Nästa milstolpe är Måndag då jag går in i V.30. Sen blir det 1:a oktober...och efter dom milstolparna hoppas jag att det går fort =) waaaa waaaaa waaaaaaaoooo.

Var hos BM idag, alla värden var bra! Blodtryck 143/80, järnvärde 120 och sockervärde 6. Hon hade bokat in Ultraljudsbesök en gång i månaden för att kolla upp om den växer som den ska. Bara det att när hon sen mätte magen så blev hon typ helt överraskad "Oj vad tydligt jag känner livmodern! Här behövs ju inget ultraljud, det måste jag avboka med en gång!"
Bebisen sparkade på dopplern hela tiden och den vred på sig, verkar som att den ville göra allt för att smita undan =) Hjärtljud 130...
Min lilla snutta! Om du bara visste hur mycket vi längtar efter dig!

Imorse när vi vaknade så kramade William magen, klappade på den, pussade försiktigt och sa "God morgon lilla bebisen"
Jag blev alldeles varm i hela kroppen och blir det än när jag tänker på det =)

Hade hoppats på att få hem mina biobiljetter som jag fått från Synovate. Vill ju ha dom imorgon så vi kan gå på bio min älskling och jag, men det verkar inte så =(

Men 7 oktober så ska jag och Micke på hockey SSK-DIF, Micke vann biljetter på jobbet! WIHO!!
Ikväll spelar Djurgården också så då ska vi mysa framför matchen.

Har inget vettigt att skriva om...tralalalaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0