★ jajjemen

Hejhopp galopp svampsopp kaffekopp luslopp hästhopp!

Har varit några jobbiga dagar för min William nu... Först allt som hände Benjamin, det har han hållt på att bearbeta ett par dagar nu. Sen stötte han på skrikande vildsvin i skogen med mormor så han började gråta. Själv gick jag åt ett annat håll och fatta ingenting. Hjälp. Sen igår så satte han ett sånt där stort tuggummi i halsen, som man köper för en krona i en sån där automat. Han fick ingen luft och fick upp den tack vare kräkreflexerna. Och idag så klämde han fingrarna i dörren! Han hade handen i springan på den sidan där gångjärnen sitter, och Micke stänger dörren. AAAAJ!!!!!! Rött och svullet och ett platt streck där dörren tog. Mindre skönt och mamma reflexerna gjorde att jag lyfte upp honom och bar in honom till soffan. Kommer inte ihåg när jag bar han sist, och jag får ju verkligen inte lyfta honom heller... Min lilla plutt, han som är en känslig liten krabat och så händer allt på bara ett par dagar! Mamma älskar dig <3

Var inne på Hulo igår för att kika lite och kom faktiskt ut därifrån med ett par vinterskor till William. Gore tex typ, vatten och vindtäta och rejäla, 450:- Vi köper annars jämt på Vincent för 700:- Men i år testar vi någe nytt ;)



Snörningen är mest en detalj skon är med dragkedja =)

bamseline-parka-coat---510

Den här jackan har jag beställt idag! Den enda gravidjackan jag kan hitta faktiskt. Polarn och Pyret har också, men 1800:- för en jacka som jag kommer använda ett par månader?? Njaaeee... Jackan är från mama-licious och jag hoppas HOPPAS att jag kan ha den! Min nuvarande jacka fick inte ens jag och Micke ihop tillsammans. Haha jaaa....
Denna gravidjackan är väl inte den snyggaste men jag kan ju inte gå och frysa hela vintern! Frös röven av mig idag och det blir ju inte varmare ute direkt...

Micke har gjort rent värmepumpen, han har sprutat in nåt medel i som ska avfetta aggregatet, det har nu legat och dragit sig en stund och nu har Micke satt på pumpen igen för att all skit åker ut med kondensvattnet och det DOFTAR ljuvligt! Gud vad gott det luktar! Det fick mig att tänka på en affärsidé, det borde gå att köpa doft tillbehör till en värmepump, som sprider ut en mild doft av en valfri lukt, vanilj, blommor, vad som helst! Tror ni att jag kan bli rik?? YES!

Nä jag ska väl ta och erkänna en sak... DJURGÅRDEN NI SUGER, VAD ÄR DET HÄR FÖR JÄVLA SÄSONG??? Suck... blir så trött ;) Men men, man kan väl inte ta silver varje år. Verkar det som *muttrar*

Vad var det jag skulle skriva om...inget viktigt antar jag dårå...

Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0