★ MJAU- livskraft åt din katt!



För er som har katt så rekommenderar jag detta torrfoder starkt! Jag har annars undvikit att köpa kattmat på affären, så som Ica tex. Då "sån" mat mest innehåller skräp och vatten. Vi har endast köpt Royal Canin från djuraffären.
MEN, döm till min stora förvåning att denna mat, MJAU har gett tillbaka vår katt hans hull, han är glad och pratig och mullimull. I vänstra hörnet står det, "Livskraft åt din katt" och det stämmer verkligen! Skålen är alltid tom och det dyra fodret bredvid är orört.



Fyllde prcis upp den högra skålen med Mjau eftersom den var tom IGEN och vilken väljer han?



Den högra såklart =)

Då vill jag understryka att denna katt är den mest kräsna som finns. Han äter varken fisk, tonfisk, kyckling, kött m.m.
Det enda som går i är färsk nyjagad fågel. Delikatesser ska det vara! Fast jag tycker ju synd om de små pippifåglarna =(

Så jag vill rekommendera detta torrfoder. Mjau...



När man äntligen får ta kort så gör han sig så snygg?? haha

Igår var vi i Nyköping och handlade välbehövliga saker. Jag ägde ju bara 2 par (trasiga) strumpor och 1 (!!) BH.
Williams strumpor var försmå allihop och kalsonger var det ont om. Så vi köpte hem en hel drös! 10 par strumpor till mig =D Dom 2 jag hade kvar fick jag av mamma i julklapp för FLERA år sen "Bodyzone" som du köpte av Eva mamma, kommer du ihåg?? hahaha dags för nya med andra ord =P

William fick leksaker igår, kommer inte ihåg när vi köpte leksaker till honom sist?? Uppe på sitt rum leker han ju krig och heta strider med Ben 10 figurer, fast han har ju inga, så han bara låtsas =( Så då kände vi att han måste ju få riktiga gubbar att leka med. Han fick 3 stycken- Gigantosaur (favoriten), Kristallen och Rockan. Resten får han önska sig av tomten =)
Han blev så glad att jag önskar ni fick se, glada barn värmer hjärtat något så enormt! Han har tillochmed duschat med gubbarna imorse =) När han stod där och skulle välja, han var helt lyrisk, har inte sett den passionen förut.
Han är värd varenda gubbe i samlingen och jag längtar till julafton, för till dess har vi köpt hem alla och gömt undan till julklapp ;) wiiii. hihi. Älskar att ge julklappar! Det är roligare än att få.

Vi köpte även massa andra välbehövliga saker, vi hade en super mysig dag =)



Rallygrabbarna kör bil!



Micke, min lilla mes <3 Love you!!

Det var här jag började mojna, stegen blev allt kortare och huggen smög sig på.
Gick in på Åhlens för att köpa förkläden till mig och William och köpte då även denna, självbiografin av Robert Gustavsson. Han är ju lite av en idol så det ska bli spännande att få läsa den!



Väl inne på Åhlens så dog jag. Då tog det stopp och jag kunde inte gå. Fick gå i myrsteg upp till bilen sen låg jag i soffan och behövde hjälp varje gång jag skulle upp. Wiho. Spännande liv? Snart december? Låt det gå fort ;)


William blev tvungen att ha sin vinterjacka till dagis då den andra låg i tvättmaskinen och när jag ryckte loss lappen så ser jag återigen åldermärkningen som finns på varenda plagg. Varför har man sådan märkning när den ändå inte stämmer??
HUR många 8 åringar har storlek 128? Minimänniskor? William är 4 år. Hälften av det...
Inte för att det spelar nån roll på det viset men varför inte bara ta bort det, säkert många som tittar på åldersmärkningen och köper därefter och då blir det nog fel...




Kommentarer
Postat av: Jennie

Ben10 e verkligen en het potatis=D Rätt kul =)



Alltså W måste vara otroligt lång? Sebbe har ju i regenl 98/104 men han kan ha mindre på vissa kläder o ibland större, men de kläderna hänger som klänningar.

2010-09-30 @ 11:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0