★ god afton

Jag ligger i sängen och slösurfar lite. Jag och Micke hade jätte mysigt igår! Vi hyrde film,en skräckis! Vet inte vad som hänt med mig,på senaste år. Så blir jag rädd och måste hålla för ansiktet. Jag klarar absolut inte av att vara ensam efteråt och jag får för mig att det är monster Överallt! Så har det aldrig varit! Skräckisar rörde mig inte i ryggen förut. Jag börjar nog bli gammal! Jag fick min efterlängtade sovmorgon idag! Linnéa sov till 9! Så underbart att slippa gå upp tidigt! Städade sen hela huset,åt lunch och duschade. När jag var klar med allt så kom William lagom hem! Han och farmor hade varit på badhuset i Nyköping. Han hade haft så otroligt roligt min lilla plutt! Och med sig till mig så hade han tussilago som han plockat! Min lilla underbaring. Sen var vi ute i solen! Jag låg på altanen och latade mig medans William sparkade fotboll med Micke. Det var varmt och skönt att slippa ha på sig massa kläder! Nu på kvällen så har jag haft Ida tid. Kl 20 så sov barnen för natten,jag stängde av datorn och gjorde mig popcorn. Bäddade ner mig i soffan alldeles ensam i tystnaden då Micke jobbar. Det var dundermysigt att få andas själv en stund! Nu börjar det bli jobbigt att skriva från telefonen! Adjö så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0