★ Just nu





William sätter Majas låt på repeat och sjunger för Linnéa. Han plingar på gitarren lugnt och fint "i takt" med musiken... Han är faktiskt duktig!! Denna låt hade vi på dopet och William ÄLSKAR den, lika mycket som vi.
Han har sin Barbapappa bok som låtbok...hihihihi


Maja Gullstrand- Skyddsängeln

Du lilla vän, hur kan du vara så underbar?
Jag ser på dig, och aldrig tröttnar jag, nej.
Var inte rädd, fastän natten är mörk ibland.

En skyddsängel håller din hand.
Jag lovar dig, hon finns med dig, i all evighet.
Jag lovar dig, hon skyddar dig vid din väg.
Och om du någonsin tvivlar, blunda, och hör hennes röst.

Din kind är len som om det vore ett rosenblad.
Din blick är varm och allt du ser på blir guld.
Och dina läppar, de har amor svarvat magnifint.

En skyddsängel håller din hand.
Jag lovar dig, hon finns med dig, i all evighet.
Jag lovar dig, hon skyddar dig vid din väg.
Och om du någonsin tvivlar, blunda, och hör hennes röst.

Här står jag mitt i livet och ser allt vad som sker.
Ett underverk, så underbart och underligt.

Jag lovar dig, hon finns med dig, i all evighet.
Jag lovar dig, hon skyddar dig vid din väg.
Och om du någonsin tvivlar, blunda, blunda, blunda...

Du lilla vän, hur kan du vara så underbar?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0