★ www.fotockholm.se

Hinner inte blogga nuförtiden. Det är fullt upp med massa annat som jag anser är viktigare här i livet...
Känns som jag kan lägga ner bloggen iallafall, väldigt många tycker att jag gnäller, aldrig är nöjd osv...

Så är verkligen inte fallet. Men om jag skriver att jag är trött då reagerar många med taggarna utåt och säger till andra "Är hon aldrig nöjd eller?? Gud vad hon gnäller! Man är trött när man har barn, hon ska vara nöjd"

Helt seriöst? Jag skrev att jag var trött, inte lagt ut ett A4 om att jag hatar mina barn eller nåt annat hemskt? Sjukt vad vissa kan vrida och vända på allt man skriver. Därför känns det inget kul att blogga längre.

Samma sak med facebook. Det är ett jäkla hackande så fort man skriver nåt... Och skriver man inte ut någon händelse- så har det inte hänt. Lever ni för fb, seriöst?? Helst ska allt vara guld och gröna skogar för fyyyy om du skulle skriva nåt som tex, "Idag är Linnéa gnällig" Hon kanske är gnällig just den dagen, för barn är det ibland. Det var bara en notice som jag skrev som status, skrev jag "Faaan vad jag ångrar att jag skaffade en till, hon är så jävla jobbig!!"???? NEJ jusst det... Varför ska det vridas om så brutalt för då?

Och gör jag inte glada gubbar i chatten så ska varenda en fråga varför jag är så sur och kort. Sen när är det lag att överrösa en text med tusen gubbar?

Funderar starkt på att lägga ner allt som har med internet att göra. Man blir bara missförstådd.

Jag kan lova er att det pratas om detta inlägg nu. Kanske om hur otrevlig jag var i bloggen? För fan ta dig om du är ärlig och säger vad du tycker. Det är nog svårast för folk att ta.

Man måste göra som i USA nu för tiden, så för att jag inte ska bli stämd av någon så måste jag understryka att detta inlägg inte är riktat mot någon speciell utan fakta i allmänhet. Känner du dig träffad så är väl du en av dom som tycker ovanstående. Vad vet jag? Och NEJ, jag är inte sur. Ska jag göra en glad gubbe så det blir rätt?

MEN, dopet var underbart iallafall! Ett stort tack till alla ni som kom!
När jag stod där framme i kyrkan och blickade ut över alla er gäster så blev jag så varm i hjärtat! Och ni var så fina, så uppklädda! För Linnéas skull! Hennes dop blir en halv novell att skriva i hennes bok. Och så vackra bilder! Vi fick 110 bilder av fotografen och igår skickade jag iväg dem + 100 till för framkallning! Vill så gärna lägga upp i bloggen men det går inte, bilderna har för hög upplösning... Tiden finns inte att sitta och göra om dem, inte kunskapen heller. Tyvärr.

MEN, gå in på fotografens hemsida http://www.fotockholm.se  och klicka er fram till "Linnéas dop" Längst ner till vänster finns det en flik "Bilder barn" eller någe liknande, klicka därpå så kommer ni fram till dopbilderna. Det är endast ett smakprov på vad jag har hemma men det är iallafall något!

Jag är sjukt nöjd med dopet som sagt och dekorationsblommorna står sig än! Linnéas rosa gerbera...



Hade 3 vaser och ljus på varje bordslänga...

Nu vaknade Linnéa!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nä nu känner jag att jag måste komma med en kommentar! Jag har inte FB just för att folk är så bra på att döma andra. Man vill gärna att folk ska skriva vissa saker för att man ska ha nåt att prata om! Jävligt idiotiskt! Jag läser din blogg för att jag tycker att den är rolig och du säger precis som det är, utan att förfina! :) Så för mig får du gärna fortsätta blogga. Och du vet väl att folk som pratar om dig bara är avundsjuka? :) kram på're!

2011-04-03 @ 17:05:55
Postat av: Maria

Nu vet jag inte vad du yrar om! Jag tycker du verkar så glad och pigg. När man träffar dej blir man glad i hela kroppen :)

STOR kram!

Ps. Du får INTE sluta blogga!D.s.

2011-04-03 @ 20:54:22
URL: http://isabellsmam.blogg.se/
Postat av: Fitri

Jag förstår dig till fullo det här med att mkt missuppfattas o förvrängs på FB o bloggen! Det är mkt därför jag lagt ner bl.a chatten på FB. Orka hålla på.. Vill man ha kontakt så ser man till att behålla kontakten på annat sätt. Så borsta av dig de gumman ;)



Såå vackra bilder från dopet!! Blir sjukt nyfiken på att få se alla =) Men varför la han upp fotot på mig när jag filmar?? Haha.. Puss fisan <3

2011-04-03 @ 21:39:43
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Sofija

Du är så långt ifrån gnällig som man kan bli! Glad och positiv stämmer bättre överens med dig.



Puss!

2011-04-04 @ 13:00:26
Postat av: Sara

Man ska inte lyssna på va andra säger, folk snackar alltid skit och strunt om andra. Håller med dom andra, borsta av dig de och låt oss andra njuta av dina inlägg och din blogg. Jag tycker iaf om dig! <3

2011-04-04 @ 20:54:06
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad gulliga ni är tjejer! Tack :-)

2011-04-04 @ 22:38:06
Postat av: Özgür Engüzel

Hej Ida om du vill jag kan göra dom bilderna lågupplösta så får du använda dom i din blogg !

Özgür Engüzel



www.fotockholm.se

2011-04-05 @ 20:29:14
URL: http://fotografozgurenguzel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0