★ häst

Just vill jag bara att det ska bli söndag morgon. Då är allting över och min häst står i hagen och väntar på mig =)
Lördag morgon kl5 kopplar vi på hästtransportern på bilen och beger oss mot Kalmar. En saftig resa blir det men det är det värt! Att åka bil tillhör inte mina favoritintressen och resan till Legoland kändes nog, MEN min häst ska hämtas hem och det är värt ALLT <3 Jusst därför längtar jag till söndag, när allt är över och vi kan påbörja vårat liv tillsammans igen. Den här gången ska jag ALDRIG överge dig. Förlåt för det min älskade pålle! Längtar till vi ses... Lördag! *pirr i magen*








Den här mulen ska få smaka på pussar, ojojojojoj <3 LÄNGTAR!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh vad roligt att lollan kommer hem igen!! Hur gammal är han nu?

2011-08-18 @ 19:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0