★ Kalas

Vilket underbart kalas vi haft idag! Det var väldigt trevligt och mysigt! Linnéa fick så mycket fint, bla ett eget kök från Ikea, möbler, en dockvagn, trehjuling, kläder, bok mm.  Hon har gått ärevarv mellan presenterna hela kvällen. Köket är ihopskruvat och fastsatt i väggen, möblerna är på plats i rummet.





Spännande att öppna!



Provsitter nya stolen



Kör vagnen. Saknas bara en bebis =)



Lite av fikat... Smörgåstårta blev det också.



Kalaskillen!

Linnéa ligger och sover så sött, helt slut av denna dag. William har precis ätit lite lördagsgodis så snart blir det sängen för honom med. Han är också bra trött!

Sen blir det myspys med min man, gosa i soffan till någon film. Får se vad Telia boxen har att erbjuda ikväll...

Tack alla för idag, för att ni kom och firade denna dag med oss. Tack för alla underbara presenter som hon fick!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Lilla söta Linnéa som blivit så stor =) Åh Ida, jag har så dåligt samvete, jag glömde hennes födelsedag! Usch jag känner mig hemsk! Jag hade tänkt på det hela veckan, men sen när dagen kom så försvann det. Det var nära att jag glömde pappas födelsedag med (9:e). Förvirrad AB.... =( 1000 kramar till er alla! /Klutt

2011-12-10 @ 23:24:36
Postat av: Emelinda

Men åhhh nu fick jag ångest över att vi inte var hemma när lilla fröken fyllde år! Jisses vad tiden går! STORT grattis efterskott till snuttan. Pussa henne från mig!

2011-12-13 @ 17:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0