★ Lulu är urkass inredare



Idag har våran kära son lussat för oss. Det var kallt och blåsigt och lite regnigt men så gulligt med alla små barnen =)



Den störste av dem alla är William ;)



Vi blev stoppade av ett gäng snutar för lite kontroll, en av snutarna var en hottie =D nami nami.



Gurkburk



Linnéas fina kök



När jag hämtade posten idag så hade Micke fått ett paket av Gynning Studio AB. WAAAAOOO WAAAOOO WAAAOOOOO. Jag lääääängtar till Julafton =D Tjohooo!!!

Det är ljuvligt väder ute! Så brakans underbart! Regnoväder, mysiiii mysiiiii. Men kommer vara så orolig när Micke åker till jobbet bara =/ Helst av allt skulle jag vilja ha honom hemma, vill somna i hans famn inatt då denna dag har varit en mardröm. Var rädda om varandra, livet kan förändras på ett ögonblick! Att jag ska sova själv känns inte alls bra, huvudet kommer gå på högvarv. Men tur att jag kan gosa in mig hos den lurviga kissemissen<3 Är det någon som kommer vara vaken sent så bjud gärna in mig på ett spel Wordfeud (idlur) eller sms fest.

Kollar på Äntligen Hemma och förundras över hur Lulu FÖRSTÖR allt hon tar sig för. Förra veckan totalmördade hon ett rum. Lulu a´la 80tal!!! Herregud. Sparka henne från att inreda, hon är ju urkass på det. Det är så man skäms... huuu.

Kommentarer
Postat av: Sofija

Jag håller med! Hon är kass :/



Åååh, vad kan det vara i paketet?!:)

2011-12-13 @ 21:54:02
Postat av: Micke

Det undrar jag med:-) vad gömmer sig i paketet?

2011-12-14 @ 00:12:25
Postat av: Beatrice

Varför la du inte ut en bild på hotta polisen? Jag hade velat se ;P



Åh va jag blir avis på din julklapp!!!!! Vill oxå va!



Kramar till er <3

2011-12-17 @ 17:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0