★ God jul

Hoppas alla har haft en trevlig jul!

Vi har firat jul hos svärmor idag. Men mormor ville mysa lite med barnen så hon kom hit som tomte imorse och gav barnen sina julklappar! Och jag säger bara, wow! Vilka julklappar de fick! Ojojoj...




Linnéa står med sin häst, den går att rida på och den har ljud som galopp och gnägg.



William får sig en mysig kram av Tomtemor =)



Mor och dotter. Ser ni vad jag har runt halsen? Carolina Gynnings -The butterfly messenger *älska*



Linnéa får paket av tomte nr 2



En uppspelt tanndlös pojk! Igår tappade han sin femte tand och den sjätte är lös...



Mamma som tomtemor <3



Anton som tomte. HAHAHAHAHHAAAAA så vidrig mask! Var är ögat liksom??

Nu ska jag mysa med min make. Snart är det dags att sova, vi är ruskigt trötta!! Sjuka och jävliga som vi är...

Jul hos Mange.... ALLA DRICKER GLÖGG NU!!!! hahaha...bästa låtarna!! Mange makers= King!!

Kommentarer
Postat av: Grannen

Maj gad vad Vilhelmina och Linnéa är lika - söta tjejerna! :-) (översta bilden)

Pelle sitter bredvid mig, och han trodde först att det var en bild på Vilhelmina...

Kanske de två som är kusiner egentligen? ;-)

2011-12-28 @ 21:40:49
Postat av: micke

En underbar dag. Med lite av varje. Vi har underbara barn. De har varit guld .

Vad gör man med en mor som min?

2011-12-29 @ 23:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0