★ -1,4 kilo

Linnéa ligger och snackar med pappsen och William sover. Jag sitter här och gäspar...

Har varit på badhuset idag med William. Oj vad roligt han hade!! Jag med såklart, han simmade runt som en tok! När han var färdigbadad så ringde vi Micke så han fick komma och hämta William, då återvände jag till bassängen och simmade 30 minuter =) Dom hade stått och tittat på mig när jag simmade men det märkte inte jag... Haha som sagt, sjukt tråkigt att simma, som vanligt, men det är bara att kämpa på!

Ställde mig på vågen... Var lite nyfiken! Och vet ni vad?? Jag har, sedan i måndags, alltså på 5 dagar, gått ner 1,4 kilo =) Blev jätte glad när jag såg det och fick mer motivation att fortsätta. Jag skulle ju bli glad om jag gick ner 1 kilo till dopet men nu har jag ju gjort det på 5 dagar! hihi! Visst är jag grym ;)

Imorgon ska vi, om vädret tillåter åka till Nyköping och Stadium outlet för att kika efter bra promenadskor till mig. Jag går i mina platta Puma skor nu och det är ingen bra kombo med mina onda knän. Får ont i fötterna också.
Hoppas det finns några superbilliga!

Måste ju också vara en av alla Sveriges miljoner som gnäller över snön för att det kom mer nu var ju verkligen ingen höjdare. När jag äntligen började få asfalt att dra vagnen på, när promenaderna kunde genomföras utan skridskor så kommer ett snöoväder storlek XL in så vi får börja om med snöfan. GAAAAAH!!!
Skönt att vi har garage iallafall måste jag ju tillägga. En dröm när det blir så här, bara ta bilen och köra. Slippa borsta snö och skrapa is och frysa halvt ihjäl första kvarten i bilen.

Nästa fråga:

Min favorit födelsedag:

Alla födelsedagar har sin charm så jag vet inte om jag har någon favorit? Det är ju med skräckblandad förtjusning som man fyller år. Vill ju verkligen inte bli äldre men alltid kul att få paket och fika gott.

En favorit julafton tror jag att jag har, för det finns ett minne som inte kan raderas ur mitt minne och det var när jag och syrran köpte en konsert biljett till pappa -AC/DC då han började gråta av lycka! Jag blir varm i hjärtat ännu när jag tänker på det för min pappa var så gullig när han öppnade paketet och började ana vad det var...

"Nää, är det vad jag tror det är??" Så tittade han närmre, och föll i tårar <3 Min älskade lilla stork pappa.
Tack för att du finns, älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Se det positivt, du kanske blir av med ett par kilon till med allt dragande i snön. Hi hi hi...

2011-02-12 @ 00:19:30
URL: http://www.nyalivetiharnosand.blogspot.com/
Postat av: Caroline

HEJJA HEJJA!!! Duktig du är tjejen!!!! KRAM

2011-02-12 @ 10:40:08
URL: http://novaochneo.blogg.se/
Postat av: Emelinda

DU ÄR GRYM IDA!! Heja heja :) Synd att jag inte bor i hålan för då hade jag simmat med dig!



Den där julklappen minns jag också :)

2011-02-12 @ 10:51:36
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Sofija

Du är så duktig! <3

2011-02-12 @ 11:45:43
Postat av: Linda Syrran

Du är grym ida!! Jag sa ju att du slulle märka skillnad nästan direkt du loosa sockret!! Kör på hårt nu gumman!! Du är drym glöm inte det!!



Å den juken va ju bara så kul!! Tänk att pappa börja gråta över julklappen!! den va så bra!!

2011-02-12 @ 15:31:36
Postat av: Cattis

Vad du är duktig Idfis!! Keep up the good work!! Hoppas jag kommer igång snart jag med att röra på mig och skippa sockerknarket =P Löööv juah!

2011-02-12 @ 20:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0