★ hopp

Jag och syrran skulle ha åkt på hockey idag. SSK-FHC, en gratismatch men vi skulle aldrig hunnit få biljetter och ville inte chansa heller så det får bli att glutta på tv:n. SSK leder faktiskt med 2-0 så det är najs!
Skulle väl behövt vara där runt 16 tiden för att få biljetter men vi skulle ha anlänt en halvtimme innan matchen runt halv 19 så... Ser knökfullt ut när man ser på tv:n.

Williams farmor och farfar skulle varit barnvakt eftersom Micke jobbar eftermiddag så jag "avbokade" dom. Fast de ville komma ändå så jag bjöd på lasagne och dom hjälpte mig med barnen. TACK. Herregud. Kom varje kväll? Snälla?? ;) Maritha fick Linnéa att sova en timme så gissa om jag dansade Hula Hula!! Hon är NÖJD nu... Ligger i sin babysitter och glor på hockey. Igår var det katastrof... Syrran blev öronvittne ;) haha fy fasiken...



Snorig som ett as är jag, jag och William är ruttna, men det är värst på morgonen, då känner man sig rejält sjuk. Hoppas det går över fort. Donnan nyser och nyser så jag har väl smittat henne med mina pussar...

Jahopp, nu blev det 2-1... 

Jag smygåt godis förut... Men William kom på mig, "vad tuggar du på mamma? Är det godis???"
"Jaa jooo kanske lite dårå"
"Men vart har du hittat det?"
"Fanns lite i skåpet"
"Men jag vill också ha, ge mig hela skålen! Pappa är ändå inte hemma...!!!"

Hahahaha skitunge... Nu kom han ner också och säger att han inte kan sova...Jahopp! Bara att börja om då.
 

Ett ögonblick:

Vad ska jag skriva här?

Kommentarer
Postat av: micke

Vilken söt bild. Varför är du så söt ida?

2011-02-02 @ 09:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0