★ Ny hjärtklaff

Jag såg på TV4 Fakta igår om en pojke som fick ny hjärtklaff. Jag började genast att gråta av rädslan för Linnéas hjärta... Tänk om det är det som är felet på henne? Om ultraljudet visar det så går jag av som människa. Då går jag sönder, i spillror... Älskade liten <3



Hur söt får man vara? Är detta lagligt? *hihi*

Idag har vi varit i Skärholmen. Det inhandlades en amnings bh till mig samt sängkläder. Hemtex hade satin sängkläder till halva priset så det köpte vi. Bebisen fick också fiiina kläder!! Dom hänger på tork nu så hon kan använda dom imorgon.
Jag stod nästan och hoppade jämfota inne på Lindex bland allt rosa =)
Köpte även en kräm från Lush, luktar citrus *yummi* Hoppas att mina torra fötter blir lena och fina nu. Har testat 2 st Scholl krämer men de är ju värdelösa! Bara bortkastade pengar...

Vi har varit William lediga idag. Det har varit skönt, vi har kunnat strosa i Skärholmen i vårat tempo, äta i lugn och ro och slippa allt gnäll ;) Väl hemma så blev det gratäng med entricote, romantisk middag eftersom vi firar 10 år tillsammans. Det var underbart gott! Jag börjar bli duktig på kött om jag får säga det själv...

Klarade 5 minuter på crosstrainern idag, sen började knät att blixtra... =( Vad är det för fel på mina knän? Nu kan jag inte belasta alls för då gör det inihelvetes ont! Jobbigt att sätta sig, ställa sig, gå i trapp osv. Jag skulle vilja röntka mina knän, får man göra det tror ni? För något är ju fel... Tänk om det är enkelt fixat med ett lätt ingrepp?

Min mage har varit uppblåst hela veckan... Svullen och öm, känns som att jag har 50 kilo luft där i och det gör ont när jag böjer mig framåt tex. Har det med sockeravvänjingen att göra tro? Men det är 3 veckor snart utan godis och sånt så jag tycker att allt borde vara okej?

Har nog inte gått ner så mycket denna vecka då jag inte kunnat simma så mycket pga att Micke jobbat eftermiddag. Ska väga mig på Måndag så lite spännande är det ju... Står det still så är det klart en besvikelse men skulle det visa + så går jag halvt under...

Imorgon blir det simning när de öppnar kl 11, och One Tree Hill kl 16:30 får INTE missas... På kvällen åker Micke och tränar fotboll... Ska grejja med dopkorten också, och mysa med familjen såklart <3

Gaaaaah, jag är snorig...

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Fitri

Gumman då.. Jag förstår att rädslan har ett hårt grepp om dig. Men vi måste tänka o tro positivt. Kan inte ni få den där förbannade kallelsen till UL snart..så man kan andas ut!!? Lider med dig..

Puss o Kram <3



PS: Hon är gudomligt söt på bilden!! =)

2011-02-19 @ 22:46:26
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-02-19 @ 22:59:55
Postat av: micke

Vi får av vakta och se vad doktorn säger men jag tror inte det är något fel. Snart ska du dra och basta kanskr ta ett oplums också. När man tänker efter har vi fullt på söndagar w ska ju till hoppis och skuttis också. Men han är förkyld så vi tat det vid ett annat tillfälle. Puss

2011-02-20 @ 10:16:59
Postat av: Sofija

Men gumman, titta inte på såna program, googla inte på hjärtfel, osv för du komme bara att bli tokig då. Jag förstår att det måste vara fruktansvärt jobbigt att bara gå och vänta på den där jäkla remissen men du ska se att allt kommer att bli bra! Hon är stark eran lilla sötnos.



Hon är helt galet söt på bilden:)

2011-02-20 @ 14:02:22
URL: http://justflippacoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0