★ Promenad

Idag åkte William till sin farmor för de skulle baka. Micke körde dit honom och kom bara hem en snabbis innan han drog till jobbet. Då klädde vi brudar på oss och tog en timmes promenad i solen. Det var underbart!!
Jag är förkyld, men trotsade den och gick ut ändå. Fick huvudvärk när jag kom hem men det var det värt! Alla gånger! Jahapp, då ska donnan vakna bara för att jag bloggar. Mupp unge =D

Nästa fråga på utmaningen:

Min tro:

Har ingen religiös tro överhuvudtaget. Vi alla är vår egen gud, om du ber, så ber du till dig själv. För det är bara du som kan förändra och ändra det du vill uppnå.

En andlig tro har jag. Har varit med om alldeles för mycket för att avfärda det. Spelar ingen roll vad folk säger, vad forskning säger, beviset är satt. För mig, och det är tillräckligt.
Vi alla har en ängel vid vår sida som guidar oss genom livets labyrint.

Nä, kan inte skriva mer, måste ta hand om en bebis som aldrig vill sova. Gurgel.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0