★ röjke



Är man Djurgårdare så är man!

Idag har vi nog inte gjort ett skit... Williams kusin ringde och ville leka så jag skjutsade dit honom och han är kvar än! Jag och Micke tog Linnéa i vagnen och begav oss på promenad. Det var myspys <3
Nu kollar vi på hockey, Djurgården såklart men första perioden var tråkig, Hawaii hockey och tråkig kommentator samt nada bakgrundsljud. Man vill ju höra pucken studsa i sargen, publiken osv... Känns lite B.

Kollar även på SSK som leder över råttorna i skrivande stund. Att man kan vara AIK:are frivilligt är för mig en gåta ;)






Fråga 12:

I min handväska:

Använder ingen handväska för tillfället då jag lägger allt i skötväskan nuförtiden...
Men just nu, så ligger mormors gamla glasögon där i samt massvis med armband.

Men om jag ska va lite tjusig och använda väskan när jag inte släpar på skötväskan så ligger det garanterat 1 blypp däri, handkräm, plånbok, telefon, penna och massa skräp.

Nu ska vi åka och lämna bilen på verkstad...jippi. Men om eran bil pajjar så ska ni garanterat lämna in den på Freddes Bil&Allservice. Han är bäst och grym.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: cammen

fan vilken snygg body =)



Puss lilla fröken neiberg!

2011-02-07 @ 10:13:10
Postat av: Shoremarine

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-11-10 @ 07:10:38
URL: http://shoremarine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0