★ Simkort



Tack älskade Micke för mitt kort på Safiren! Nu får jag simma hur mycket jag vill och orkar ända fram till Maj...
Han svängde förbi badhuset efter jobbet och köpte simkortet till mig. Romantiskt va <3 hihi

Jag har gått upp 5 kilo sedan Linnéa kom till världen. Jag har bokstavligt bott i soffan och ammat, vilat och ätit godis och annat onyttigt. Vi har haft ständig familjemys i 2 månader och det har varit super! Helt underbart!  Meeeeeen... 5 kilo stannar inte där om jag fortsätter såhär. Jag är tung redan som det är så nu måste jag ta tag i mig själv. Promenader har det knappt blivit alls då det varit oplogat och buckligt och isgata. Jag som skrev häromdagen att det är skönare i soffan med bilringarna. Och det är det ju, för träna/simma är ju inge roligt alls. Jag har dopet som morot, även om jag bara hinner gå ner 1 kilo eller 70 kilo så har jag iaf gått ner fram tills dess och sen är det bara att fortsätta!

Är van att äta nån form av godis VARJE dag (huga) men nu har jag inte ätit sen förra veckan! Inte på hela helgen...DET ni ;) haha... Maten vill jag inte förändra så drastiskt då jag fortfarande kämpar med amningen och de droppar jag har är guld värda, är så rädd att förlora det? Så jag kör mitt race så länge. För mitt race är bättre än inget race alls. Tycker jag iallafall =)

Så idag har jag haft mitt första "simpass" runt runt i bassängen i 30 minuter och det var as tråkigt och det knakade i armbågarna men det är bara att köra på! Micke har köpt kortet och det ska användas till varje pris. Annars skäms jag att han betalat flera hundralappar för nåt jag inte använder. Degmagen fladdrade vid varje simtag och jag blev mer och mer taggad att fortsätta.

Imorgon är det dags igen! Så fort Micke kommer hem från jobbet så smiter jag till El Badhuso.
Och efter jag lämnat Wille på dagis så blir det barnvagnsrally!

Fråga nr 14:

Vad hade jag på mig idag:

Tråkig fråga då jag haft den förut...
Men det gamla vanliga när man är en mammaledig hemmafru= Mjukisbyxor och en rutten tröjja.
Glajjer också såklart annars ser jag inget, svarta trosor och min vita amningsbh...

Spännande klädsel va? =P haha

Kommentarer
Postat av: Fitri

Du är duktig du gumman.. Kämpa på nu ett litet tag till på egen hand ;) Snart har du mig att svettas o bränna fläsk med!! Längtar till att kunna använda min kropp till fullo igen =)

Glöm inte att du är bäst!! Kram

2011-02-07 @ 21:06:40
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Matilda

Yo go girl!Vad duktig du är!!O vad gulligt av Micke att köpa simkort!Jag fick presentkort på löplabbet i julklapp så nu ska jag, som är så sölig o sävlig av mig prova på jogging, vi får se hur det går :) Bra tänkt där att inte ändra så mkt på maten, man ska ju faktiskt inte banta när man ammar :) Heja dig Ida!kram

2011-02-08 @ 10:41:58
URL: http://matildas-recept.bloggplatsen.se/
Postat av: Caroline

Som jag sa igår! Vi kämpar om kilon tillsammans! Du är duktig! Stor Kram!

2011-02-08 @ 10:49:38
Postat av: Ida

Vad gulliga ni är =) TACK =)

2011-02-08 @ 14:50:36
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Micke

Det är ingen orsak gumman. Det är klart du ska passa på att simman innan det stänger här ett år eller vad det nu är. Sen kanske det blir gnesta. det finns väl badhus där?

puss

2011-02-08 @ 15:36:00
URL: http://neiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0