★ Sjuk...typ

Har varit vidrigt trött ett par dagar nu...Igår däckade jag i soffan tillochmed, bara sådär. Var inte alls meningen! Imorse när jag vaknade så låste sig rösten och snoret rann... Lyfte över Linnéa till våran säng när hon vaknade och hon nös och hostade och snorade. Jag är helt slut idag med. Dammsög lite och svetten rann på mig. Fräscht =/

Men har ändå dammsugit, gått med sopor, sortering, kokat nappar, plockat, torkat osv... Nu sover Linnéa efter lilla sop promenaden och William får spela tv spel idag när jag känner mig sliten.

Vill att posten ska komma... Jag vill ha Linnéas ultraljudskallelese, kläderna från Ellos samt dopkorten som jag beställt... Meeen allt kommer nog nästa vecka. Vill få dopkorten så fort som möjligt men det kunde ta upp till 10 dagar. Typiskt mig att vara ute i sista sekunden, när folk får inbjudan så har de typ 1 timme på sig att osa....gurgel.



Linnéas stora nöje nuförtiden är att titta på sin hand =)
Visst har hon fina kläder? Body från Lindex och byxor från Busfröt här i Trosa.
Älskar att klä min dotter i rosa, volanger och rosa, och rosa igen... Så tjejigt det bara kan bli! Tycker det är så tråkigt med dom som tycker att killar och tjejer ska kläs likadant för man ska inte placera dom i genusfack. Men dessa barn är ju endast iklädda i brunt och beige typ. Manchesterbyxor och nån ekologisk tröjja som är fair trade märkt.
Men då tycker jag att DE barnen är placerade i sitt lilla egna fack... Med neutrala kläder. Skulle hellre vilja se deras son i rosa glittrig klänning, då förstår jag deras budskap... Annars, tycker jag att ni är töntar. Möhöhöhöhö.



William har fått nya kläder han också. Här hos min mamma så har han på sig kläder från Busfröt. Star Wars tröjjan är en succé. He loves it, otippat? Till och med Casper fick ju en Star Wars body av William på dopet. hihi.



Syskongos <3



William är en baddare på Spindelharpan! Han klarar spel efter spel...En annan fattar ingenting! haha



Med viktnedgången går det inget vidare... Händer inte ett skit fast jag kämpar så mycket.
Är inne i en svacka nu där jag känner mig fetare än någonsin. Och eftersom det ändå inte ger resultat med nåt så kan jag lika gärna köpa en påse godis och bädda ner mig i soffan och bara skita i allt. Än så länge så har jag inte lyssnat på min dumma hjärna men ibland känns jag bra nära att kasta in handduken. Men men...skam den som ger sig!! 3 veckor nu utan godis och sånt där annat gott så då kanske jag kan klara 3 veckor till...

Är på jakt efter en klänning till dopet, nåt med ärmar. Korta eller långa ärmar spelar ingen roll... Tips?

Kommentarer
Postat av: Fitri

O vips..trilla kallelsen ner i brevlådan =) Såå skönt!! Har Er i tankarna varje dag o ska tänka extra hårt på Er imorrn. Känner på mig att allt kmr att se finfint ut ;)

O du..kämpa vidare med vikten o träningen! Du har tagit dig såhär långt..då kan du lika gärna fortsätta. Det är ju kroppen som bygger upp musklerna nu efter alla simturer o promenader.. Ge det 3 veckor till, så kmr du att se reusltat =) Ta mått ist för att väga dig gums. Kramar..

2011-02-22 @ 12:45:00
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0