★ Hjärtegull

Nu har vi varit i Nyköping för att kolla upp Linnéas hjärta.
Tog nästan en timme över tiden innan vi fick komma in, kanske lika bra för under den tiden så ammade hon slut mina bröst plus att hon drog i sig en flaska! Hungrig lite tjeja =)




Nam nam





Sedan fick hon vägas och mätas! 5580 gram är hon uppe i nu och 59,5 lång.




1 läkare samt överläkaren lyssnade på hennes underbara hjärta och det dom kom fram till var att det var toner av ett blåsljud! Om jag förstod det rätt så hör man hennes andetag samtidigt med hjärtats rytm så att det blir toner av luft men det är hennes andetag. Rätta mig gärna om jag har helt fel men det var så jag förstod det...
Med andra ord- helt ofarligt! WIHOO!! Tanken var ju EKG, syresupptagningsmätning samt ultraljud. Men inget utav det behövdes =) Lättad mamma AB.




Varje gång de lyssnade så blev hon tyst och stilla. Underbara barn <3



Vi gosar i väntan på överläkaren



Jätte blöja!! haha...hon har egentligen nr 2 i storlek men detta är en 3:a. Liiiite stor =P



Blöjan är tom men ser ut som att den inte är bytt på 3 dagar...haha stackars barn...



Alltid titta på sin hand =)

Idag så har William varit hos mormor och lekt med sin kusin. Under tiden så har jag lunchat med Camilla samt varit hos läkaren... Jag är så enormt trött att det svider i ögonen. När jag satte mig i bilen påväg hem från sjukhuset så bara dog jag...all oro var försvunnen och det kändes som att jag flöt. Dags att ladda på med ny energi!

Imorgon kommer Cattis med Fia och hälsa på! Ska bli mysigt, var länge sen nu som vi sågs. Alldeles för länge sen...



William äter fläskpannkaka. Det var han sugen på idag så det fick det bli!

Igår så simmade Cammen med mig, tiden går så fort när man har någon att babbla med, inte alls lika tråkigt! Jag vill ha sällskap oftare... Mycket roligar! Nån som vill simma med mig, 5 dgr i veckan? Vore skoj!

Idag har jag inte hunnit med att simma så jag ska strax ställa mig på crosstrainern och gråta över mina onda knän...hehe.  Bara att kämpa, skam den som ger sig. Även om jag bara går upp i vikt. Fattar ingenting. Cammen skulle mäta mina enorma kroppsdelar idag men det glömdes bort mitt i all smask av thaimat.




Nu ska jag gosa med min fina dotter medans Micke nattar William.

Tack alla ni fina för att ni finns och stöttar i motgångar. <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Skönt att det inte var något farligt!

Super söt är hon ialla fal!!!!!



kram

2011-02-23 @ 19:58:39
URL: http://sandraaas.se
Postat av: Fitri

Tog ju en EVIIIGHEET innan man fick höra från dig!! Men så lättad o glad för Er =) Förstår att du avled i bilen hem sen..all spänning o oro försvann.

Jag blev helt matt o var tvungen att vila i soffan..haha =P Kram på Er!!



PS. Gillar när du lägger upp bilder på dig! Fortsätt så ;)

2011-02-23 @ 20:18:48
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Märit

Va skönt att det var bra med lilla stumpan Ida. Kramar till hela familjen.

2011-02-24 @ 08:45:22
Postat av: Sofija

Såå underbart att allt såg bra ut! <3

2011-02-24 @ 08:50:28
URL: http://justflippacoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0