★ blä

Idag har jag städat här hemma... Putsat fönster, torkat fönsterbrädor, duschat blommor, dammat, torkat kaklet, gjort rent ugnen, dammsugit, skurat, torkat köksluckorna, städat toaletter, lagat gryta, vikt tvätt, bakat... Sen började jag gråta så då slutade jag. Är inte så stabil nu...

Snart börjar One Tree Hill, som jag längtat!!! En vecka utan serien ger mig spunk!

William kom nyss hem från Hoppis och Skuttis. Farmor var här och hämtade honom, han hade haft jätte roligt och vill fortsätta gå på söndagar. Det behöver han så det får han gärna =)

Nähepp, måste duscha William och bädda rent i hans säng. Hinner jag det innan Tree hill?

Kommentarer
Postat av: Micke la

.Du är sjukt duktig. Det blev jätte fint. du måste försöka ta det lite lungt ibland. Älskar dig

2011-01-23 @ 18:13:30
Postat av: Erika

Din lilla guldklimp var så himla söt och duktig på Hoppis och Skuttis :)

2011-01-23 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0