★ Blivit utmanad

1. Hur länge har du bloggat?

Jag tror att det är sen 08? I slutet av 07 eller början på 08? Kommer inte ihåg...

2 Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut, en månad innan du själv började?

Intressant, läste bara vänners...

3. Vilken var den första bloggen du förälskade dig i?

Den första bloggen jag läste var min kompis Emelindas, att läsa kändisars och sånt intresserar mig inte.

4. Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?

Att det känns som en evighet! Känns inte som att det är jag som har skrivit dom...

5.Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare.

9 st blir det nu, har ju fler men dom uppdaterar aldrig. Tråkiga!


6. Nämn en bloggare som verkar väldigt olik dig, vars blogg du gillar.

Ööööh... Ingen aning...

7. Nämn en bloggare som verkar väldigt lik dig vars, blogg du gillar.

Men vafan, ingen aning *s*

8. Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?

Dom tycker det är kul, säger dom iaf...

9. Tycker folk som känner dig att du är dig själv i bloggen?

Ja det tror jag. Någon sa att man kan höra mig prata när denne läser

10. Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara, eller tänjs den gränsen hela tiden?

Ja, det är väldigt mycket jag är öppen med och skriver om, men det är ännu mer som jag inte skriver.

11. Nämn några saker du aldrig bloggar om och varför.

Jag skulle aldrig smutskasta någon i bloggen, vara elak mot någon eller hänga ut någon.

12.I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?

Bekräftelse? Nä, är inte ute efter det, jag bloggar om mitt mamma liv. Inte så mycket att få bekräftat. haha

13. Tror du att man kan lära känna någon genom att läsa hans/hennes blogg?

Ja till viss del så tror jag absolut det!

14. Har du träffat folk IRL efter att du har fått kontakt med dem via bloggen?

Nej man jag ska göra, ska träffa Maria från http://isabellsmam.blogg.se som är nyinflyttad till Vagnhärad.

15. Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?

Ja det tror jag absolut! Till slut blir det inte deras egna ord, de skriver vad folk vill läsa om.

16. Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller andra bloggar?

Nej, tillhör inte de stora bloggarna... Inte så många som läser min =)

17. Har du själv skrivit någonting du ångrar i din egen eller andras bloggar?

Nej

18. Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?

Finns inga nackdelar, bloggar när jag känner för det...

19. Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?

Ja det hoppas jag! Bloggen blir ett minne till livet. Har ett stort projekt framför mig att gå till tex bibblan och skriva ut varenda sida jag skrivit.

20. Nämn fem bloggare som du vill ska svara på enkäten.

Jag nämner inga, skriv om ni vill ;)


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Haha, det är fan sant. Jag hör alltid ditt skratt när jag läser din blogg!!

2011-01-14 @ 13:02:47
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0